Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › !!!__design__!!!
-
Svar till:
Jag vill också ha en graffiti av dig jonaish…det var ju trots allt jag som började vara elak….
jag har gjort en fin till dig
[/ QUOTE ]
Tack Fifi!!! men vad vill du att det ska stå på din bild om ja ska göra en med graffiti lr något annat ?
-
HA HA HA Fan asså jag utnämner denna tråden till årets nää århundrandets bästa tråd på steffo, och jonaish till årets nykomling länge leve steffo…
-
va säger ni nöter ska vi få fler besökare ¨på denna tråden??
det är ca 1847 st som har läst mittt inlägg på W surf konfen och ca 1969 st som har läst det på kite konfenoch ja skapa tråden för ca 4 dagar sen ska vi ta ett rekord på flest besökande
det är ju ca 3816 på båda
-
jag tycker att alla ska ge jonas e stjarna sa att han far lagst betyg av pa steffo!
-
det är fan gjort.. i can see a star when i meet one.. som någon sa…
näe det roliga med denna tråden att på 7 (kommer juh att bli fler) sidor så har fortfarande inte jonaish fattat att ALLA inlägg (så gott som) är ironiska,, nu har du kalkat dom flestas namn på ett papper o fotat med din mobil… vad tusan ska folket med en sån liten blek bild med sitt alias på?? -
Lustigt att just du nämner detta mer ironi…, du verkar vara lite av en ironins mästare.
-
Svar till:
Lustigt att just du nämner detta mer ironi…, du verkar vara lite av en ironins mästare.
[/ QUOTE ]
jajamensan jag är gärna kungen av ironi..
och lustigt är just det rätta ordet för vad jag tycker det är.puss på dej bjöne
-
Svar till:
Nu blåser det fan för lite
[/ QUOTE ]
Vad vill du ha för mat Stellan?
-
Svar till:
tror iofs att Jonaish e den som driver med oss egentligen
[/ QUOTE ]
Trodde jag också innan han addade mig på msn!!!
-
Jonaish – Hur länge har du ritat? Hur gammal är du? Vad gör du annars? Jag vill veta ALLT om dig!!!
Logga in för att svara.