Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › !!!__design__!!!
-
Jonaish!!!!!! come back! duuu är ju en grymm konstnär… NO JOKE
-
Svar till:
Jonaish – Hur länge har du ritat? Hur gammal är du? Vad gör du annars? Jag vill veta ALLT om dig!!!
[/ QUOTE ]
1. ja börja när ja kanske fem år att rita det som ja gilla mest då ( lastbilar och andra fordon) ,sen fula gubbar, sen fordon igen, och sen lite graffiti..
2. jag är 16 år nu å går 1:a ring gymnasiet klass SP05 på Österlengymnasiet..
3. när det blåser w surfar jag å när det blåser lite mycket kollar ja på alla W surfare å kitare som brukar komma i mygg svärmar till
_____GISLÖVSHAMMAR____
4. det var väl allt
-
Svar till:
Jag väntar fortfarande på min teckning!
[/ QUOTE ]
ja men vad ska ja RITA då du får ju säga något ?? å max 8 bokstäver om det blir för många bokstäver så blir det svårt men det gör inget men själv tycker ja att det blir för fullt å och fult
-
Svar till:
Svar till:
tror iofs att Jonaish e den som driver med oss egentligen
[/ QUOTE ]
Trodde jag också innan han addade mig på msn!!!
[/ QUOTE ]
jag adda dig på msn för att du skulle få se din ” flip” bild bättre
har en till alla som heter matthias lr något liknande
obi-_-wan@hotmail.com -
Svar till:
WEEEHEEE hes back
[/ QUOTE ]
the king is back
haha ja vill höra lite roliga surf historier nu om mistag å annat som man kan dö av skratt
-
Fett. Såg du mig kajta i Gislövshammar då? Har jag blivit sedd av en legend?
-
Svar till:
ja men vad ska ja RITA då du får ju säga något ?? å max 8 bokstäver om det blir för många bokstäver så blir det svårt men det gör inget men själv tycker ja att det blir för fullt å och fult
[/ QUOTE ]
Jag vill inte ha nån tag, jag vill att du skall skapa något helt unikt. En Zilversurfare på en våg i solnedgången eller nåt. Använd din kreativitet, visa oss vart skåpet skall stå! -
Ja visa oss! Visa oss! Visa oss! (den här tråden är så bra i den trista vardagen, plötsligt blir allt lite roligare!)
-
Förresten, detta är juh något för dej jonaish!
Nu kan du göra karriär på riktigt:http://www.skisrossignol.com/index.php?&_lang=IV&class=Freeski&template=freeski/site.html&alias=site
Rossignol Create It Contest!
designa skidor är kanske inte lika häftigt som surfing, men det är en bit på vägen! Jag tror du vinner (om du inte har otur och bidraget försvinner med posten)
-
Svar till:
Ja visa oss! Visa oss! Visa oss! (den här tråden är så bra i den trista vardagen, plötsligt blir allt lite roligare!)
[/ QUOTE ]
visst å här kommer den ===!!!
Logga in för att svara.