Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › !!!__design__!!!
-
Svar till:
Asså era fuckhas.Sluta håll på med killen. Han försöker liksom rita feta pics till er och ni dissar ner han totalt. Folk som tycker hans pixs ser fuckade ut ge fan i att skriva då! Ska inte försöka va någon nördi jalla jalla polis men börjar tycka det går för långt nu.
.
Jag tycker liksom inte hans pics e speciellt fede därför skriver jag inget heller!
[/ QUOTE ]
mm bra sagt men idioterna fattar inte så mycket det kan ju inte va lätt för dem om dom har varit så ner mobbade i skolan
steffo är det ända plezet där dom kan fa ut sin tröst
det är ju synd om de små svinen
-
Svar till:
Jag tycker liksom inte hans pics e speciellt fede därför skriver jag inget heller!
[/ QUOTE ]
Ahhh nädu. Det var taskigt sagt. Jonasih är as-bra på att rita, våga inte säga något annat.
Jag håller på dig J -
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
Ahhh nädu. Det var taskigt sagt. Jonasih är as-bra på att
rita, våga inte säga något annat.
Jag håller på dig J[/ QUOTE ]
TACK EDDIE mm det är ju sant
-
mmm.. jättebra..
go fuck yourself san diego..
good job, nice.. thanks.. -
Du och Jag Jonas… men du får fundera på det där med windsurfing.
-
om ja ska börja med kite det va min plan från början sen blev det w surf
-
Svar till:
mmm, jag är rätt nöjd…lillsyrran som e tre månader hjälpte faktiskt till….ganska bra för att bara ha babyspasmer!
[/ QUOTE ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
-
ni som BARA klagar å snackar skit!!! gör ett eget inlägg om ni är så bra på allt å visa vad ni går för om ni har något det vill säga NOTHING
men det skulle va roligt att se vad ni är bra på förutom surf !!eftersom ni är så avensjuka på mig som har något å vissssa
-
Svar till:
ni som BARA klagar å snackar skit!!! gör ett eget inlägg om ni är så bra på allt å visa vad ni går för om ni har något det vill säga NOTHING
men det skulle va roligt att se vad ni är bra på förutom surf !!eftersom ni är så avensjuka på mig som har något å vissssa
[/ QUOTE ]
enda jag e avundsjuk på är den enda dag det blåser 18m/s nord ost och du sitter o kalkerar kossor i kohagen i Gislöv
-
Svar till:
!!eftersom ni är så avensjuka på mig som har något å vissssa
[/ QUOTE ]
Vaddå vissssa, jag fattar inte!
-
Svar till:
Svar till:
!!eftersom ni är så avensjuka på mig som har något å vissssa
[/ QUOTE ]
Vaddå vissssa, jag fattar inte!
[/ QUOTE ]
jo att jag har något att visa som t.ex graffiti m.m.
och
dom som bara snackar skit kan ju börja å visa något!! å va seriös med det dom vill få framoch inte bara jävlas med en
det är jävligt störande visa va ni kan istället
-
enda jag e avundsjuk på är den enda dag det blåser 18m/s nord ost och du sitter o kalkerar kossor i kohagen i Gislöv
[/ QUOTE ]
nä den dagen det blåser 18 m/s sitter jag å kollar på dig när du surfar å tar några fina bilder
-
Asså vad är det ni retar er på. Kul med en frisk fläkt här på kitekonfen. Jonas ritar faan så mycket bättre än vad de flesta av er kitar. Ändå envisas ni med att slänga upp gryniga bilder, tagna från alldeles för lång håll på nått sketet nybörjar trick som ni precis lärt er.
Kom igen nu och va lite konstruktiva, så vi slipper att enbart läsa om vilka som skall till habo och vilket märke som gjort den sämsta bowkiten.
Mer bilder, film o graffiti till folket
Logga in för att svara.