Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing !!!__design__!!!

• nordgren

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 20:40

haha, fan detta är rolgit. smile.gif

• jonaish

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 20:42

Svar till:

Asså era fuckhas.Sluta håll på med killen. Han försöker liksom rita feta pics till er och ni dissar ner han totalt. Folk som tycker hans pixs ser fuckade ut ge fan i att skriva då! Ska inte försöka va någon nördi jalla jalla polis men börjar tycka det går för långt nu. crazy.gif.

Jag tycker liksom inte hans pics e speciellt fede därför skriver jag inget heller!

[/ QUOTE ]

mm bra sagt men idioterna fattar inte så mycket det kan ju inte va lätt för dem om dom har varit så ner mobbade i skolan smirk.gif steffo är det ända plezet där dom kan fa ut sin tröst ooo.gif det är ju synd om de små svinen grin.gif

• eddie

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 20:45

Svar till:

Jag tycker liksom inte hans pics e speciellt fede därför skriver jag inget heller!

[/ QUOTE ]

Ahhh nädu. Det var taskigt sagt. Jonasih är as-bra på att rita, våga inte säga något annat.
    Jag håller på dig J

• jonaish

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 20:52

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

Ahhh nädu. Det var taskigt sagt. Jonasih är as-bra på att
    rita, våga inte säga något annat.
    Jag håller på dig J

[/ QUOTE ]

TACK EDDIE mm det är ju sant

• zoolander

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 21:09

mmm.. jättebra..
    go fuck yourself san diego..
    good job, nice.. thanks..

• eddie

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 21:09

Du och Jag Jonas… men du får fundera på det där med windsurfing.

• jonaish

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 21:52

om ja ska börja med kite det va min plan från början sen blev det w surf

• ozzcarr

Medlem
    12 oktober, 2005 vid 09:38

Svar till:

mmm, jag är rätt nöjd…lillsyrran som e tre månader hjälpte faktiskt till….ganska bra för att bara ha babyspasmer!

[/ QUOTE ]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif

• rambo_johnson

Medlem
    12 oktober, 2005 vid 10:15

bajs

• jonaish

Medlem
    12 oktober, 2005 vid 10:26

ni som BARA klagar å snackar skit!!! gör ett eget inlägg om ni är så bra på allt å visa vad ni går för om ni har något det vill säga NOTHING wink.gif men det skulle va roligt att se vad ni är bra på förutom surf !!eftersom ni är så avensjuka på mig som har något å vissssa wink.gif

• rambo_johnson

Medlem
    12 oktober, 2005 vid 10:37

Svar till:

ni som BARA klagar å snackar skit!!! gör ett eget inlägg om ni är så bra på allt å visa vad ni går för om ni har något det vill säga NOTHING wink.gif men det skulle va roligt att se vad ni är bra på förutom surf !!eftersom ni är så avensjuka på mig som har något å vissssa wink.gif

[/ QUOTE ]

enda jag e avundsjuk på är den enda dag det blåser 18m/s nord ost och du sitter o kalkerar kossor i kohagen i Gislöv

• ozzcarr

Medlem
    12 oktober, 2005 vid 10:50

Svar till:

!!eftersom ni är så avensjuka på mig som har något å vissssa wink.gif

[/ QUOTE ]

Vaddå vissssa, jag fattar inte! confused.gif

• jonaish

Medlem
    12 oktober, 2005 vid 11:42

Svar till:

Svar till:

!!eftersom ni är så avensjuka på mig som har något å vissssa wink.gif

[/ QUOTE ]

Vaddå vissssa, jag fattar inte! confused.gif

[/ QUOTE ]

jo att jag har något att visa som t.ex graffiti m.m.
    och
    dom som bara snackar skit kan ju börja å visa något!! å va seriös med det dom vill få fram smirk.gif och inte bara jävlas med en crazy.gif det är jävligt störande visa va ni kan istället wink.gif

• jonaish

Medlem
    12 oktober, 2005 vid 11:45

enda jag e avundsjuk på är den enda dag det blåser 18m/s nord ost och du sitter o kalkerar kossor i kohagen i Gislöv

[/ QUOTE ]

nä den dagen det blåser 18 m/s sitter jag å kollar på dig när du surfar å tar några fina bilder grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif

• stebe

Medlem
    12 oktober, 2005 vid 12:54

Asså vad är det ni retar er på. Kul med en frisk fläkt här på kitekonfen. Jonas ritar faan så mycket bättre än vad de flesta av er kitar. Ändå envisas ni med att slänga upp gryniga bilder, tagna från alldeles för lång håll på nått sketet nybörjar trick som ni precis lärt er.

Kom igen nu och va lite konstruktiva, så vi slipper att enbart läsa om vilka som skall till habo och vilket märke som gjort den sämsta bowkiten.

Mer bilder, film o graffiti till folket

Sida 13 av 20

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing !!!__design__!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.