Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › !!!__design__!!!
-
Svar till:
Asså vad är det ni retar er på. Kul med en frisk fläkt här på kitekonfen. Jonas ritar faan så mycket bättre än vad de flesta av er kitar. Ändå envisas ni med att slänga upp gryniga bilder, tagna från alldeles för lång håll på nått sketet nybörjar trick som ni precis lärt er.
Kom igen nu och va lite konstruktiva, så vi slipper att enbart läsa om vilka som skall till habo och vilket märke som gjort den sämsta bowkiten.
Mer bilder, film o graffiti till folket
[/ QUOTE ]
TACK
det är så sant som du säger!!!!
-
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit. Tänk om sledne rambo hade kunnat köra drake lika bra som han snackar!! Det skulle varit något. HOHOHOHOOOOOOOO
-
den här gjorde jag idag, jävligt nöjd med den!
Kanske ska ha den på undersidan av brädan, det är genomskärning av en kompost, asgrymt!
-
Svar till:
ser fan kalkat ut
[/ QUOTE ]
fan sysns det! skit också! -
Svar till:
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit. Tänk om sledne rambo hade kunnat köra drake lika bra som han snackar!! Det skulle varit något. HOHOHOHOOOOOOOO
[/ QUOTE ]
?? han é juh kung på det med fattar du väl ….
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
?? han é juh kung på det med fattar du väl ….
[/ QUOTE ]
Duuuu jag har sett honom. Okej att han kan hoppa jääääääääääääääääääääätttttttttteeeeeeeeeeeeeee högt men kung vet jag inte om jag kan kalla den nikke! Jag tror du bara säger så för du är in löve i honom!
äää jag skoja bara. Men han ska ge fan i att dissa picasso!
-
Så Jonaish här kommer min ”graffiti” då, tycker mina målningar på väggar är mer graffiti än de du spyr ut på papper! och JA! de är jag på bilden o ingen annan! och JA! de är jag som gjort den och ingen annan! Kom med något bättre nu då Jonaish!
-
Svar till:
gött med lite riktig graffiti. tack för den..
[/ QUOTE ]
Lugna praliner -
var inte ledsen nu philip, om du har riktig tur så kommer jag och kramar dig i helgen
Logga in för att svara.