Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › !!!__design__!!!
-
Svar till:
Han kan hoppa högre än vad du nånsin kommer göra!!
[/ QUOTE ]
Vem har sagt att han inte hoppar högt?
-
Svar till:
Så Jonaish här kommer min ”graffiti” då, tycker mina målningar på väggar är mer graffiti än de du spyr ut på papper! och JA! de är jag på bilden o ingen annan! och JA! de är jag som gjort den och ingen annan! Kom med något bättre nu då Jonaish!
[/ QUOTE ]
Killer tycker att han har levererat
-
Jonaish tjatade på att jag skulle visa något som var bättre än hans! Så visst jag tyckte jag levererade något fetare!
-
Svar till:
Svar till:
Så Jonaish här kommer min ”graffiti” då, tycker mina målningar på väggar är mer graffiti än de du spyr ut på papper! och JA! de är jag på bilden o ingen annan! och JA! de är jag som gjort den och ingen annan! Kom med något bättre nu då Jonaish!
[/ QUOTE ]
Killer tycker att han har levererat
[/ QUOTE ]
klart ja kan !! men är det inte graffiti bara för man ritar på ett papper
jag skulle vilja se något mer som du har gjort på PAPPER!! inte i någon tunnel där det står 3 sketna bokstäver kan du bara göra såna små sketna graffiti bilder ??
-
men janish lilla det e inte graffiti när man ritar på ett papper det. kanske möjligtvis är en skiss till graffiti.. men graffiti ksa sprayas.. sen får du säga vad du vill.. kan du itne spraya din graffiti så e det ingen graffiti
-
Får fan göra som Israelerna och bygga en fet jävla mur mellan kitekonfen och windkonfen kan fan inte ha såna Hamas surfare från Gislöv springande runt på vårt forum. Fan rädd att han ska spränga sig själv snart.
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
jag kan inte spruta grafitti men ett öga för vad som är snygt o inte det har jag o det där var fan inte vackert….
var det du som ”tagade” en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig ???
-
jo förresten jag kan vist grafitti……
jag kan spraya era namn lite här o där i nån fräck freehand stil o så kan ni bara be om vad jag ska spraya så kan ni ha den som avatar här på steffo juh… bara pm:a mig så fixar jag detta… här har ni lite smakprovEY BEHOLD:::
-
Okej, det är din åsikt! Ja de var jag som gjorde det, hurså!?
-
och en till.. är fan jävligt stolt över denna då jag mixade mitt nytänkande genom att blanda med befintlig street art som redan fans på skylten så att säga :::
-
Svar till:
Okej, det är din åsikt! Ja de var jag som gjorde det, hurså!?
[/ QUOTE ]
nä, jag tyckte mest det var en fin gest…
du kanske dedikerade denna ”målning” till din dåvarande kärlek ?? det är fan fint asså.. inget visar mer kärlek än när det fins på en kommunal vägg eller nått liknande… jag själv har ristat in Niklas levererar på parkbänken på lagaholmsskolan i laholm.. det är oxå gutt -
okej chrille kanske är snäppet bättre men jag målar LOGGOR inte graffiti heheheeeee
rita en logga till : metallifredd som han ska ha någonstans
Logga in för att svara.