Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › !!!__design__!!!
-
Svar till:
tror inte på att du kan rita om du inte kalkar en bild där de står med eakta ghetto text Unhooked 😛
[/ QUOTE ]
vilken ?
-
Svar till:
mmm kan ingen göra en film om steffo den kommer ju sälja som smör
Zoolander va tyckte du om bilden då
[/ QUOTE ]
asså.. jag tycker att den e ful och om jag ska vara riktigt ärlig mot både dig och mig.. så lägg ner.. jagkan göra det bättre med vattenfärg och pastell -
Min 8åriga syster målar 398ggr bättre bilder än jonaish gör..
-
Shit, efter det här kan ju den där svarta snubben som kluddade på undersidan av DC-brädorna bara gå och lägga sig i en låda.
-
ja, eller sveriges bäste graffare som skvätte lite färg på en vägg under looptroops hultsfredkonsert iår….
-
asså.. ’Ron kom hem till mig och målade denna på min vägg där hemma med sprajfärj.. jag tänkte att den hade varit snygg här.. jag la till texten i fotochop
-
Svar till:
asså.. ’Ron kom hem till mig och målade denna på min vägg där hemma med sprajfärj.. jag tänkte att den hade varit snygg här.. jag la till texten i fotochop
[/ QUOTE ]
just det.. bara så att ni inte missar det så har han även skuggat graffitin så att man ser djupet i den -
Jag vill också ha en graffiti av dig jonaish…det var ju trots allt jag som började vara elak….
jag har gjort en fin till dig
-
mmm, jag är rätt nöjd…lillsyrran som e tre månader hjälpte faktiskt till….ganska bra för att bara ha babyspasmer!
-
o just det….ron burgundy gav mig tips genom lite telepati med
-
trodde inte tråden kunde bli bättre efter ca 50:e inlägget, men fan vad man ahde fel då!
Logga in för att svara.