Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing a bad day of surf

• ove226

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 13:50

fan tabi du har problem med svenskaspråket..”i en skolan” hahaha..skit bra..det är nog bra att du går ett extra år..eller 3.5 år i gymnastiet..hehe

• tabi

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 14:39

vi pratar så i sthlm…. tongue.gif

• styret

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 14:56

det är för att ni är äckliga i sthlm.

• tabi

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 15:07

yeah yeah

• safesurfer

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 16:41

Ärligt talat så måste jag nog påstå att en riktigt dålig dag med windsurfing suger stenhårt. Menar ligga i kallt vattnet fyllt med brännmaneter och simma dragandes på en windsurfingutrustning är inte kul på något sätt, särskilt när man spenderat tre timmar bara för att komma iväg. Tänk om det var så när man spela golf att om det börja regna blev man tvungen att krypa hem på knäna och marken var full av brännässlor.

• styret

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 16:50

ähhh. man får ju vara ute i friska luften iallafall smile.gif

seriöst. om jag fick välja på att ligga och plaska runt som du beskriver eller att gå på mitt jobb på konsum så väljer jag lät maneterna.

boys boys. jag var tvungen att göra lite ärenden i stan så jag han inte få färdigt klibborna innan halvsex då posten gick men jag kirrar allt ikväll så är det bara att stoppa skiten på brevlådan imorrn.

en liten ändring bara efter att ha konsulterat min marknadsavdelning (tobbe). där det stod see you suckers sitter nu alco-loggan istället. lite reklam vettni.

snackade löst med snubben om vinyl idag och han verkade inte svår.

• clemens

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 18:28

Den skulle göra sig som tröjtryck mycket bra också…
    Big upp

• styret

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 18:35

nä inget tryck av den här. det kommer nog något annat framför. den är för typ fast i formen för att funka på tröjer tycker jag…

• tabi

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 18:52

Javisst serru, Tobbe har koll på grejorna! cool.gif

Måste hålla med dig där, det är lite för ‘advanced’ för ett tröjtryck, och i egenskap av “propagandaminister” väger mitt ord ganska tungt…

• naish

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 19:07

Kan man inte göra typ munktröjor skulle varit SJUKT COOLT!!!
    Vill ha vill ha vill ha !!! grin.gif Jag kan lätt betala för ett sådant märke också,bara så du vet tongue.gif

• styret

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 19:11

nä inte den bilden. det lär komma annat framöver men jag tycker osm sagt inte att den funkar till tröjor. den är för kantig och boxig i formen. men om du vill och har möjlighet till att göra det själv kan jag skicka över filen så du kan trycka bäst du vill.

tobbe lär tvinga mej att slita i gruvan och gräva fram fler designer, som kommer tryckas på diverse kläder.

• clemens

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 19:51

De stämmer faktist styret, e inte helt gjuten att trycka.
    Jag ser fram emot med spänning på kommande kreationer från ALCO, kanske vill upprätta ett sammarbete med den stenhårda föreningen THS?

• styret

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 19:59

hehe klart jag ahr rätt… hehe
    jaru jag är aldrig svår, på nånting egentligen, men ni får helt enkelt visa er värdiga ett samarbete… wink.gif min måttstock är ju ÖWC så ni ahr mycket att elva upp till, både ett och två flak ska gå åt för att imponera.

vaan dilalr jag om?

• kungdenknege

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 20:43

Kan man inte få både see you suckers och alco-loggan? suckers-grejen är ju en del av das attitüde, liksom wink.gif

• clemens

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 20:46

haha, har aldrig varit något problem med den konsumtionen… vi bor dessutom närmre danskarna här så det ligger lite i luften… gammla traditioner å dyl.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing a bad day of surf

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.