Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › a bad day of surf
-
nä det gick inte att få det bra kändes det som.
testade massa olika sätt men inget kändes 100%. nu är allt printat så nu får det vara så. även fast jag till viss del håller med dej, killen går ut i vattnet och ber dom andra äta hans fartdamm liksom. -
Vill ha!!! fixar du några till västkusten också eller?
Btw, några planer på att trycka upp T55_10.jpg? -
ola skicka din adress så skickar jag dom imorrn.
jag kan fixa ett par t55er till dej. hur många vill du ha? -
fan lär ni er inget i stockholm. varken uggling eller stridsvagnsmodeller. t55 är den snyggaste stridsvagnen som finns. vart är skolan på väg…
kolla på min hemsida så är den där och hänger.
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst6 oktober, 2004 vid 11:52styret…har precis firrat mej AdobePhotoshop7.0
fan va mycket skit de finns o göra, fins de någon svensk version??? eller om du vet om de finns någon mindre version sm e simplare?
va använder du?
-
Ps 7 finns i svensk version, är väl inga problem å ladda ner på nätet, annars har jag det.
Ska du ner å surf…host! filma idag? Är väl snart dags å plocka av gipset svart med va?
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst6 oktober, 2004 vid 12:19hehe..njee, jag vakna fän nyss, skulle igentligen kanske hängt med Ola-penis ner men jag hoppar de, tror han redan e nere dessutom.
SKall du ut ell?Ok, skall kolla på detta..annars tar jag o lånar de nån dag av dej …12dagar kvar med gips
-
jag använder photoshop 7 hemma och photoshop cs i skolan, same shit different name and filefolding…
det finns ju photoshop elements (tror 2.0 är senaste versionen) som är en bantad version, lättare kanske men jag tycker den suger eftersom allt ligger omkastat och så.
Det finns svenska versioner av allihop men jag vet inte hur lätta dom är att få tag på gratis, jag kör på engelska vilket får klasskompisarna att se ut som frågetecken när dom frågar mej om hjälp eftersom vi ahr den svenska versionen i skolan.
fan ta det bara lungt och testa grejerna. skippa filtrerna tycker jag om du inte absolut måste ha en effekt som finns där och jobba mer med olika penslar och olika inställningar under bild /justeringer(image/adjustments) ta det lungt me att vrida upp grejerna alltför hårt.
http://www.webdesignskolan.com är en grym sida där man kan läsa sej mycket. Har du nån digitalkamera? isåfall, plåta svinmycket bilder och sätt dej och gör plojgrejer med dom (fast på ett seriöst sätt typ som bilden i toppen av tråden), det är jävligt kul grej att jobba med och samtidigt så använder du programmet, alltså lär dej.
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst6 oktober, 2004 vid 12:31thänks dude.
får la pilla vidare i min “vetskap”(grym bild)
Logga in för att svara.