-
A-bay 1:a mars "kick off"
Ser ut att kunna bygga fint framåt eftermiddagen! Var ute o kände på viken idag o den kändes fin. Någon mer som kommer i morgon eller?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › A-bay 1:a mars "kick off"
Ser ut att kunna bygga fint framåt eftermiddagen! Var ute o kände på viken idag o den kändes fin. Någon mer som kommer i morgon eller?
Prognosen är riktigt fin! Har bara kollat webkameran och verkar ligga is någon meter inne vid stranden bara så är nog inga problem att köra. Jag gör ett försök på eftermiddagen i alla fall!
trodde du var bootsrider på heltid… 😉
jag har en dammig vågbräda men inget crew som är tillräckligt peppat på att sticka ner
Finns ju crew här som kan hålla dig i handen på vattnet. Apropå boots så har jag en custom med sjukt fräscha ronix frank på till salu åt högstbjudande. Ska sälja en rrd-vågis med, en saleroza 6″2 använd 3 ggr.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › A-bay 1:a mars "kick off"
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.