-
A-bay lör & sön
Har planer på att sticka ner till Varberg till helgen och måste boka boende idag. Prognosen ser OK ut enligt SMHI och inte så bra ut enligt Windgurun. Vad säger ni som kan stället om helgen som kommer?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › A-bay lör & sön
Har planer på att sticka ner till Varberg till helgen och måste boka boende idag. Prognosen ser OK ut enligt SMHI och inte så bra ut enligt Windgurun. Vad säger ni som kan stället om helgen som kommer?
tveksamt, enl Windfinder och FRV blir det varken vind eller vinkel. Skulle nog spara mig till mån-tis. Verkar komma ngt stort då….
jo hade man möjlighet skulle jag definitivt stanna mån-tis men tyvärr… Nu lovar SMHI ännu mer vind.
Vilken vindriktning är den bästa?
Litar du på SMHI??? Har jag aldrig gjort på västkusten. Kolla på DMI.dk eller på Yr.no istället. Mycket bättre.
SMHI visar max vind för hela västkusten. Med 100% säkerhet är det Skagerak som kommer ha lite vind i helgen. Frågan är dock, hur mycket vind anser du räcker? Just nu verkar det inte bli mer än 8-9 m/s i varberg i helgen. Inte värt att åka ned till enligt mig iallafall.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › A-bay lör & sön
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.