Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › A-bay tisadag kväll
-
A-bay tisadag kväll
Posted by kvabbso on 10 juni, 2008 at 19:27lite goa bilder i styvkuling
kvabbso replied 16 years, 6 months ago 7 Members · 15 Replies -
15 Replies
-
Göttegött. I morgon blir det surf efter ett snabbstopp på Surfers. Du e la mä kwabbis?
-
@JohanW 474005 wrote:
vad de gött där uppe idag eller? blev de någon fet vågsession?
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?p=474002#post474002
🙁
-
Noterat: Det är bara Max Fresh som får lite höjd i hoppen. Vad höll ni andra på med? Var det Styv Kuling eller åkte ni mest runt med en Kul Styving?
-
Med minsta storlek (några timmar till) 8 kvadrat så valde jag att stå å glo. Men jag fick hoppa lite på slutet för det var lite kallt.
-
Gott att du har kollat bilutbudet, vi kan höras om det. Hoppas ni får ännu en gottig dag nu innan jag kommer hem igen på söndag så vinden dör.
-
sourra;474109 wrote:Gott att du har kollat bilutbudet, vi kan höras om det. Hoppas ni får ännu en gottig dag nu innan jag kommer hem igen på söndag så vinden dör.
vad gillar du bilden under Alex den på helan och halvan
-
Jag skulle just säga “dessa småpöjkar” men så kom jag på att du e ju fan hur gammal som helst kwabbis!
-
En sån kväll i Apel Bay:-)!!!
Cleana waves, bra tryck och inte alltför många på vattnet efter kl 18.
Kunde dyka upp först runt 18-tiden men kunde köra till strax före 22, och nog fick jag bra höjd i hoppen med min Nemisis HP 10:a mellan 20-22 i alla fall;-)!
Det var några som kom ner och fotade lite senare också tyckte jag att det såg ut som. Någon mer som har foton eller film?
Att det inte hoppades så mycket innan berodde nog mest på att jag inte kommit ner, ha ha! Desutom kördes det ju självklart mest< vågis och 7:a... Men var höll då du hus Sourra;-)? -
above_the_law;474506 wrote:En sån kväll i Apel Bay:-)!!!
Cleana waves, bra tryck och inte alltför många på vattnet efter kl 18.
Kunde dyka upp först runt 18-tiden men kunde köra till strax före 22, och nog fick jag bra höjd i hoppen med min Nemisis HP 10:a mellan 20-22 i alla fall;-)!
Det var några som kom ner och fotade lite senare också tyckte jag att det såg ut som. Någon mer som har foton eller film?
Att det inte hoppades så mycket innan berodde nog mest på att jag inte kommit ner, ha ha! Desutom kördes det ju självklart mest< vågis och 7:a... Men var höll då du hus Sourra;-)?visst var det gött!! robrox tog lite bilder när jag stack http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=58550
Log in to reply.