Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing A-bay tisadag kväll

• blackadder

Member
    10 juni, 2008 at 19:49

Göttegött. I morgon blir det surf efter ett snabbstopp på Surfers. Du e la mä kwabbis?

• roland

Member
    10 juni, 2008 at 21:25

Revolver 7a Var najs!
    Sakna min vågbräda!

• sourra

Member
    10 juni, 2008 at 21:29

Oooh, Max Fresh!

• johanw

Member
    10 juni, 2008 at 21:34

@sourra 474000 wrote:

Oooh, Max Fresh!

vad de gött där uppe idag eller? blev de någon fet vågsession?

• sourra

Member
    10 juni, 2008 at 21:35

@JohanW 474005 wrote:

vad de gött där uppe idag eller? blev de någon fet vågsession?

http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?p=474002#post474002

🙁

• sourra

Member
    10 juni, 2008 at 21:37

Noterat: Det är bara Max Fresh som får lite höjd i hoppen. Vad höll ni andra på med? Var det Styv Kuling eller åkte ni mest runt med en Kul Styving?

• blackadder

Member
    11 juni, 2008 at 03:23

Med minsta storlek (några timmar till) 8 kvadrat så valde jag att stå å glo. Men jag fick hoppa lite på slutet för det var lite kallt.

• rusiak

Member
    11 juni, 2008 at 04:07

@sourra 474000 wrote:

Oooh, Max Fresh!

My man, was ist los?! När kommer du ner igen? Jag har kollat runt på lite mer på bilar åt oss, dags för diskussionsforum!

Var bra tryck i seglet igår…ser bra ut för dagen oxå!

//Alex

• sourra

Member
    11 juni, 2008 at 07:49

Gott att du har kollat bilutbudet, vi kan höras om det. Hoppas ni får ännu en gottig dag nu innan jag kommer hem igen på söndag så vinden dör.

• kvabbso

Member
    11 juni, 2008 at 10:31
    sourra;474109 wrote:
    Gott att du har kollat bilutbudet, vi kan höras om det. Hoppas ni får ännu en gottig dag nu innan jag kommer hem igen på söndag så vinden dör.

vad gillar du bilden under Alex den på helan och halvan

• sourra

Member
    11 juni, 2008 at 17:04

Hahaha, släpvagnen och fyrtornet!

• blackadder

Member
    11 juni, 2008 at 19:05

Jag skulle just säga “dessa småpöjkar” men så kom jag på att du e ju fan hur gammal som helst kwabbis!

• kvabbso

Member
    12 juni, 2008 at 13:25

minst 300 år

• above_the_law

Member
    12 juni, 2008 at 14:10

En sån kväll i Apel Bay:-)!!!

Cleana waves, bra tryck och inte alltför många på vattnet efter kl 18.
    Kunde dyka upp först runt 18-tiden men kunde köra till strax före 22, och nog fick jag bra höjd i hoppen med min Nemisis HP 10:a mellan 20-22 i alla fall;-)!
    Det var några som kom ner och fotade lite senare också tyckte jag att det såg ut som. Någon mer som har foton eller film?
    Att det inte hoppades så mycket innan berodde nog mest på att jag inte kommit ner, ha ha! Desutom kördes det ju självklart mest< vågis och 7:a... Men var höll då du hus Sourra;-)?

• kvabbso

Member
    12 juni, 2008 at 20:20
    above_the_law;474506 wrote:
    En sån kväll i Apel Bay:-)!!!

Cleana waves, bra tryck och inte alltför många på vattnet efter kl 18.
    Kunde dyka upp först runt 18-tiden men kunde köra till strax före 22, och nog fick jag bra höjd i hoppen med min Nemisis HP 10:a mellan 20-22 i alla fall;-)!
    Det var några som kom ner och fotade lite senare också tyckte jag att det såg ut som. Någon mer som har foton eller film?
    Att det inte hoppades så mycket innan berodde nog mest på att jag inte kommit ner, ha ha! Desutom kördes det ju självklart mest< vågis och 7:a... Men var höll då du hus Sourra;-)?

visst var det gött!! robrox tog lite bilder när jag stack http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=58550

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing A-bay tisadag kväll

You must be logged in to create new discussions.