Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › AA på JP (filmklipp)
-
glader;530080 wrote:Bara måste vara lite provokativ för att lära mig mer. Hugg tillbaka bara 😉
Alla verkar så eniga om att det blir så mycket bättre om AA designar brädorna, t.ex.
Går det att säga “trots” om en bräda som vann så mycket? Vad är det som säger att AA är en bättre shaper än de bästa på Starboard? Eller med andra ord: Exakt vad är det som tyder på att Isonic hade varit en bättre bräda om AA hade varit mer involverad i designen?
AA har nog koll på vad hans brädor behöver för att det ska gå fort. Med det sagt så är det kanske inte säkert att brädan kommer att bli snabbare för den breda massan utan kanske bara för AA själv (eller åkare som har samma stil/vikt etc). Under 2009 kommer han stå på en bräda som är byggd för Micha och frågan är ju hur väl dessa brädor kommer att passa honom? Jag gissar på att det kommer att gå bra…
-
LarsD;530127 wrote:Klart han har han är ju fransman …
He, he…du har rätt 🙂 , nu menade ju inte jag kvack, kvack utan kanske något lite krispigare….(knaprigare)
-
Mattias J;530131 wrote:He, he…du har rätt 🙂 , nu menade ju inte jag kvack, kvack utan kanske något lite krispigare….(knaprigare)
Aha, Baguette…:confused2: :blush:
Logga in för att svara.