Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › AAAAAAA!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!
-
AAAAAAA!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!
Publicerad av pepa på 16 maj, 2004 vid 11:27De som vill se det fetaste nånsin inom kite pallrar sig till Öland till helgen…
perrra svarade 20 år, 10 månader sedan 12 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Det är inte det det handlar om. Det handlar om det FEEEEEEEEETASTE ever!!! Hihi!
-
Det kan nog bli en liten förhandsvisning i Rågelund iom att det ska bli vind nu. Till er som kommer till Öland kan jag bara säga grattis, ni kommer INTE bli besvikna.
-
Sluta kaxa
i slutändan är det ändå vinden som bestämmer över er
-
Svar till:
i slutändan är det ändå vinden som bestämmer över er
[/ QUOTE ]
Pffft… vad tror du vi åker dit för?!
http://servlet.dmi.dk/rejsevejr/servlet/RejseServlet?city=110046056 -
Peps,
så du kommer ialla fall. Kul, betyder det att du tar dig an mig för 2 timmars träning för 500kr som erbjöds tidigare för att din transport skulle vara säkrad? Eller har du inte tid med mig nu längre för det blir bara rail istället…s
-
Va? Har ni fixat rail till Öland? Det kan ju bli lite skoj, men inte lika fett som det fetaste nånsin!
-
Gutt att ni kommer hit grabbar o visar vad ni kan…
Båda mina kites e trasiga så jag kommer att stå ute i vattnet o ta kort på alla FETA trix ni kan åstakomma…
Det blir nog en jävligt gooo helg… -
Funderar på att köra en sväng till öland under pingst. Är nybörjare på kite, väger 65kg, äger endast en Co2 17. Det kanske blir lite för mycket vind för mig och min utrustning på öland?. eller?
-
jo det verkar så, 13 sekundmeter, 17 m2 kite, 65 kg, nybörjare, ingen bra blanding
Logga in för att svara.