Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ÅÅåååååå va bra det va!

• ÅÅåååååå va bra det va!

Publicerad av rosebud på 6 november, 2006 vid 14:09

Apelviken i morse, i alla fall mellan 9 o 12….Sååååååå bra!

bopung svarade 18 år sedan 16 Medlemmar · 22 Svar
  • 22 Svar
  • basse

Medlem
    6 november, 2006 vid 14:22

Det såg djävulskt byigt ut på Apelviken.nu-mätaren men den är väl lite i lä på den riktningen kanske.
    Kul för alla som hade tid att köra !! Hoppas det kommer upp lite bilder på all action…

• ola_p

Medlem
    6 november, 2006 vid 14:50

Rätt möe onshore, men fedt drag i 4.1 och fina ramper. Vinkeln bättrade på sig en aning vid 12-13 tiden, så då gick det rätt fint att rida.
    Så byigt tyckte jag inte det var, men mätaren står ju som sagt var lite läad.

Gytt.

• jeppo_f

Medlem
    6 november, 2006 vid 14:58

Låter gött!!! Är det nån som ska köra imorgon bitti eller?
    Är jäkligt sugen på att rulla ner…

/jeppo

• s

Medlem
    6 november, 2006 vid 16:10
    Basse wrote:
    Det såg djävulskt byigt ut på Apelviken.nu-mätaren men den är väl lite i lä på den riktningen kanske.
    Kul för alla som hade tid att köra !! Hoppas det kommer upp lite bilder på all action…

Det var helt OK, inte så byigt alls! Jag seglade 3.7 så det var en del vind… :santa:
    Ren västlig vilket betyder hoppvinkel på styrbord men ganska dålig ridvinkel.

/Staffan

• sinker

Medlem
    6 november, 2006 vid 17:09

Kan verkligen rekommendera att rigga i soluppgång. Och vilken känsla det är att vara ensam i viken med 3,3:a i handen och vrålande vågor i nacken. Känns som att hösten är här nu 😉
    Mäktiga frammåt, du med orange Simmer. Respekt!
    /sinker

• basse

Medlem
    6 november, 2006 vid 17:47

Ja draake… vi måste handla en 3.7a till nästa säsong.

• Oregistrerad

Gäst
    6 november, 2006 vid 20:03
    Sinker wrote:
    Kan verkligen rekommendera att rigga i soluppgång. Och vilken känsla det är att vara ensam i viken med 3,3:a i handen och vrålande vågor i nacken. Känns som att hösten är här nu 😉
    Mäktiga frammåt, du med orange Simmer. Respekt!
    /sinker

Stefan, nu har du fått kred av mig för hänget i dina bakåt OCH för mäktiga framåt…
    Gutt jobbat
    /L

• adde

Medlem
    6 november, 2006 vid 20:04

Bra spetta i 4.2 efter 14 också… fick smaka både läpp och tvätt idag. Men lite luft under brädan både backside och frontside idag!

funderar på en repris i morgon bitti… ska jag slänga med 4.2:an Glenn?

• surfslusken

Medlem
    6 november, 2006 vid 22:30

Vart riktigt fin ridning me bra vinkel (för att va Apel) typ 15.30 tills mörket satte stopp vid 17.00

Ser ut att bli bra imorrn me!

• drakglenn

Medlem
    6 november, 2006 vid 23:30
    Basse wrote:
    Ja draake… vi måste handla en 3.7a till nästa säsong.

😉 …..

adde wrote:
    Funderar på en repris i morgon bitti… ska jag slänga med 4.2:an Glenn?

Skit!!!!, ska på ESA utbildning i morgon, kommer tyvärr inte loss men tack för erbjudandet……

Ang segel,fick par brutala vågor i apel när fan vet vad som hände, blev F E T E spolad och när jag kom ut såg 4.2an inte så….. bra ut:tongue: , men tänk vad man kan fixa på 45 minuter med glasfibertejp, seglade 4.2 i Lejet till solen damp ner, förövrigt missade du/ni inget i Lejet, städat var det men med liten vinkel och små vågor.:smirk:

//Glenn

• jonatan

Medlem
    7 november, 2006 vid 10:20

Jag tyckte det var rätt byigt. Men kul att ladda lite hopp som omväxling. =)

Jag tror jag glöämde min hjälm i klubbstugan också..

• the_novice

Medlem
    7 november, 2006 vid 12:23

Blev Apel imorse för min del, fullt drag i 4.7 och lite vinkel var det väl också emellanåt. Solsken och varmt (körde utan handskar) så man kan ju inte klaga.

Såg en silverfärgad hjälm på soffbordet i klubbstugan…

• basse

Medlem
    7 november, 2006 vid 12:37

Aha…. nu kom jag på dig.. Du satt alltså mest i soffan och softade där nere!!!

• the_novice

Medlem
    7 november, 2006 vid 12:51

Ja jäklar där försa jag mig…

Nädå jag var ute rippade mellan 8 och 11, sedan blev det ilfart tillbaka till Gbg och jobbet där det gått ganska trögt…

• jonatan

Medlem
    7 november, 2006 vid 14:55

Jag har en svart gath-hjälm. Eventuellt sitter det rester ev en ezzy-klibba där bak, men den kan ha åkt av i vinden. Jag körde mellan 13-15 ungefär.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ÅÅåååååå va bra det va!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.