Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ÅÅåååååå va bra det va!

• surferboy_criss

Medlem
    7 november, 2006 vid 16:29

helt sjukt bra igår, tyvärr hann jag inte ut idag :-(. Man e ju tvungen att jobba ibland. men här är iaf en bild på en okänd surfare i apelbay igår.
    Kunde inte bli bättre med sol och vågor. hmm jo jag kanske skulle införskaffat mig en annan bräda än min freestylewave 98 liters ;).

• adde

Medlem
    7 november, 2006 vid 17:34
    surferboy_criss wrote:
    helt sjukt bra igår, tyvärr hann jag inte ut idag :-(. Man e ju tvungen att jobba ibland. men här är iaf en bild på en okänd surfare i apelbay igår.
    Kunde inte bli bättre med sol och vågor. hmm jo jag kanske skulle införskaffat mig en annan bräda än min freestylewave 98 liters ;).

Mattias Pettersson, som förövrigt sågs ladda wave360 igår…

Det var inte helt oävet idag heller, med gott drag i 4.7 och typ 8 seglare på vattnet. Cred till Gurra som var sååå nära att sätta ponchen!!

• surfmeister

Medlem
    7 november, 2006 vid 18:48

Apel var helt fantastiskt idag på förmiddagen! Strålande sol (typ 14 grader i luften), toktryck i 4,7m2 (de flesta körde med 4.2m2…) och feta set som rullade in. Otroligt….man kan knappt tro att det är november i Sverige……..

• ola_p

Medlem
    7 november, 2006 vid 20:01

Vafaen, förvann mitt inlägg..?

Jag såg iaf att Mattias P. landade en riktigt fin gu-screw, riktigt grymt.

• joje

Medlem
    7 november, 2006 vid 21:01

Kan bara instämma -En riktig höjdardag i a-bay!

Såg till och med nästan kul ut med vindsurfing.

Mycket vind och lite folk – så bra som det kan bli.

Sara fick i väg en bild på en stolpsurfare – enjoy.

/J

• goose

Medlem
    8 november, 2006 vid 16:24

Kan bara instämma! Tog en trip ned från Nyköping och fick fin fin surf i två dagar. Tokdrag med 4.0 i måndags och tokdrag med 4.7 i tisdags. Sol, logo-höga vågor och varmt! Länge leve Applebay i november!

• bopung

Medlem
    8 november, 2006 vid 17:01

skön bild

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ÅÅåååååå va bra det va!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.