Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › aaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh…..
-
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh…..
Publicerad av mes på 26 september, 2008 vid 10:09Det har inte blåst på flera år och så är heeeeela familjen inbokad för att åka och träffa kompisar i helgen precis när vinden kommer….hur f_n gör man med prioriteringen…svara inte…jag är bara så j_la lack på att murphys lag stämmer så äckligt bra…
buhuuuuuuuuu…….mes svarade 16 år, 1 månad sedan 14 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Jag har en tendes att bli väldigt sjuk just vid såna tillfällen… Och frugan accepterar det oftast! =)
/Fjant
-
Skyll på influensan, den har ju tydligen kommit nu! Bra eller dåligt?
-
Jag ligger hemma i sängen och är sjuk, inte mycket bättre!
-
Tack för att du fixar vind till oss andra. Nästa gång är det kanske min tur, vem vet.
-
En annan har “plussat” under vindbristen så min fru önskar mig, uppriktigt, en riktigt härlig helg på vattnet…:cool2:
-
Alla mina surfgrejjer ligger i Johans buss som står upphissad inne i en verkstad i Tomelilla. Se där! Direkt 1 m/s extra åt alla er andra. Grattis!
-
@BooMan 502776 wrote:
En annan har “plussat” under vindbristen så min fru önskar mig, uppriktigt, en riktigt härlig helg på vattnet…:cool2:
Vart kör du? Imorrn fungerar det här hemma på VSV men på söndag ser det ut att bli ren NV vilket inte är alltför bra..
-
Om det är någon som undrar skall jag windsurfa precis hela helgen. :cool2: 🙂 :cool2: 🙂 :cool2: 😀 😀 :tongue: :tongue: :tongue: :cool2:
-
Ska bara upplysa trådstartaren att jag, JAG har möjlighet att surfa både på lördag och söndag den här helgen……….
Första gången i sommar som det verkligen passar bra.
Men det finns ju annat som kan gå fel…. Återkommer om det…………:crazy: -
senaste nytt!
Lillgrabben kom hem från dagis med 38,4……det kan vara så att vi måste stanna hemma och friska till oss…
…fortsättning följer!
-
Hoppas du inte skrek JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA när det hände. Kan tära på relationen 😉
Logga in för att svara.