Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Åååh hopp!
-
Åååh hopp!
Publicerad av svenne på 17 april, 2012 vid 20:50fnassel svarade 12 år, 6 månader sedan 13 Medlemmar · 23 Svar -
23 Svar
-
Snart sätter han tricket: Rotor blade slicer jump….
Fi fan så snyggt hopp och foto! -
Det borde kännas i kroppen att landa platt på brädan efter ett sånt hopp…eller hur gör man?
-
Filip, Jag tycker det ser ut som om han redan flyttat bak handen för att dra en dubbel framåt innan landningen! 😉
-
Nä, inget Styret med den här gången. Då hade dessutom Campello varit bak-å-fram.
Det är fler som hoppar högt. -
Tycker det ser ut som om helikoptern flyger ganska lågt också! Nästan så att man skulle kunna få en bild på sig själv där man ser ut att vara i helikopterhöjd! 😉
-
Fnassel;686596 wrote:Tycker det ser ut som om helikoptern flyger ganska lågt också! Nästan så att man skulle kunna få en bild på sig själv där man ser ut att vara i helikopterhöjd! 😉
Om han har en 400-mast är det fortfarande väääldigt långt till vattnet…
-
Höga hopp, vem är på bilderna, var är det?
Av färgen på vattnet att döma ser det ut som västkusten (= -
Thomas Stenqvist;686602 wrote:Höga hopp, vem är på bilderna, var är det?
Av färgen på vattnet att döma ser det ut som västkusten (=Första bilden är Ricardo Campello, den andra bilden är Robby Swift enligt Jimmie Hepp som tog bilden.
-
Om jag skulle nå upp med min högsta punkt till skenorna på helikoptern så skulle jag tycka det var högt!
Tittade på ett klipp med Swift nyligen, han börjar bli riktigt säker och laddar bra hårt!
För mycket skitväder här hemma nu. Det måste bli ändring på det så man kommer ut lite på vattnet igen.
-
styret;686592 wrote:och antagligen naken.
JAAAA!!! På tok för lite sånt på Konfen.
Logga in för att svara.