Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Aaron Hadlow på Cable!!!! FILM

• stebe

Medlem
    22 mars, 2008 vid 07:12

@curry 452008 wrote:

http://www.aaronhadlow.com/?p=467

maddafucking fett!! gryym på calbe! sjukt feta double sbends och sbend to blinds!!

om han ändå kunde dissa strapsen efter kite så skulle han bli kung!

Satan vilken åkning!!!

• vicky

Medlem
    22 mars, 2008 vid 15:24

Vi har vart två dagar i Cable parken och filmat och fotat Aaron. Vi slänger snart upp film och foton.

Killen är sjuk, hann gjorde sin första double s-bend2blind för nån dag sen och frontmobes är ju sick att langa på cabeln.

• unhooked

Medlem
    22 mars, 2008 vid 15:44

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat, sätter han dubble s-bend to blind och frontmobes?

respekt! dubbel s-bend to blinde sägs vara en av det svåraste tricken om inte det kanske svåraste. frontmoben är också helt sinnesjuuukt fett, kanske svårare än dubbel s-bend. säker på att det va en legit frontmobe å inte en frontroll to bline med airpass? om de nu va en riktigt frontmobe, så åker hadlow upp i moust respektable-listan tillsammans med dre, moe, bert, luo (hela mauicrew) nick davis å någon till som kanske jag glömt

• vicky

Medlem
    22 mars, 2008 vid 15:56

Hmm okej det var nog till toeside, men jag har den på film.

Double s-bend2blind var det hans farsa som skrek på han att han skulle testa, Aaron sa ett trött
    – ok i give it a try
    och satte det. Men tyvärr fick jag den inte på film men hans pappi filmade den.

• vicky

Medlem
    22 mars, 2008 vid 15:58

Det är till toeside men han passar en bra bit innan han landar, dock finns det inget utrymme till att landa heelside än

• unhooked

Medlem
    22 mars, 2008 vid 17:47

där ser man, han kan glömma att han hamnar på min lista då 😛

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Aaron Hadlow på Cable!!!! FILM

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.