Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Aaron Hadlow vinner PKRA för 5:e året i rad!

• Aaron Hadlow vinner PKRA för 5:e året i rad!

Publicerad av kiters_se på 5 oktober, 2008 vid 20:28

Helt sjukt bra!

Måste vara det där Flexifoil drakarna 😉

Eller vad tror du Robban?

Peter

gh0st svarade 16 år, 1 månad sedan 23 Medlemmar · 42 Svar
  • 42 Svar
  • larssa

Medlem
    5 oktober, 2008 vid 20:30

Jag tror han e dopad

• kasimir

Medlem
    5 oktober, 2008 vid 20:58

Jag tror det är för att han är en jävla snorvalp som kör fult helt utan stil och för att allla andra på touren är mycket bättre och trevligare än vad han är. Just det sen så har han ju ingen mediaträning heller.

• gh0st

Medlem
    5 oktober, 2008 vid 21:08

Sicken kille =)

• sourra

Medlem
    5 oktober, 2008 vid 21:12

Ptja, det är väl inget snack om att han är helt ohotad så länge han inte har en dålig dag eller killen på plats #2 har en extremt bra dag. Det sjuka är ju att han kört i fan åtta år och är ändå knappt byxmyndig (20 år igår). Frågan är när/om någon kommer klara av att ta sig ikapp och förbi honom. Och vem blir det som klarar det?

• skotten

Medlem
    5 oktober, 2008 vid 21:16

well its only a matter of time before he gets injured.

maybe not actually, as he never does anything extreme. well kudos to im all the same, he won.. he’s the best apparently.

• mjersen

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 07:37

kitleoop with dubbelhandelpass..nothing extreme? =)

• skejtar_henke

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 08:43

@skotten 505557 wrote:

well its only a matter of time before he gets injured.

maybe not actually, as he never does anything extreme. well kudos to im all the same, he won.. he’s the best apparently.

Låter som avundsjuka… Sen att man inte gillar han stil eller så det må ju var hänt. Men grabben kan kite. No questions där.
    Så jag håller inte med dig. Förr tyckte jag att han saknade lite power i sina trick. Men inte idag.

Själv är jag avudnsjuk för jag kommer aldirg komma i närheten av den kavliten pågen besitter..
    Så varför är du så anti Hadlow Skotty?

• _dave

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 08:49

@skejtar_henke 505659 wrote:

Så varför är du så anti Hadlow Skotty?

Haha. Like they say, a scottsman has two favourite teams: Scotland and whoever is playing England. The Scotts always get upset when the English do well in sport.

• skejtar_henke

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 09:01

Ahhh fan tänkte inte äns på det. Jag ser han som svensk Skotte. Klart att de är så. Det förklarar ju saken.

• skanepaul

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 11:00

Nämen helt ärligt Skotten, berätta nu varför du hatar honom så mycket?

Jag har alltid undrat, seriöst alltså!

• skotten

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 13:55

I dunno what it is about him.. when you look at him you just wanna punch him in the face.. then he starts talking, and you wanna snap his skinny little arms off and start beating him over the head with them…

I honestly dunno what it is about him, I just dont have any respect for someone that doesnt impress me.. I have never seen him scare himself on video, and he doesnt represent what a kiteboarder is to me.

This is only me.. I am not saying that my opinion should be something all should repeat 3 times a day on their knees facing bunkeflo.. know what I mean? if you guys wanna admire his poster on the wall with the latest brittany spears album playing, fair enough.. Dont flame me for not being another sheep in the bunch that says he is awesome, when I dont think he is at all.

• skejtar_henke

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 19:43

@skotten 505801 wrote:

I dunno what it is about him.. when you look at him you just wanna punch him in the face.. then he starts talking, and you wanna snap his skinny little arms off and start beating him over the head with them…

I honestly dunno what it is about him, I just dont have any respect for someone that doesnt impress me.. I have never seen him scare himself on video, and he doesnt represent what a kiteboarder is to me.

This is only me.. I am not saying that my opinion should be something all should repeat 3 times a day on their knees facing bunkeflo.. know what I mean? if you guys wanna admire his poster on the wall with the latest brittany spears album playing, fair enough.. Dont flame me for not being another sheep in the bunch that says he is awesome, when I dont think he is at all.

Det var ju ett ärligt svar.. Alla kan ju inte älska alla…
    Nog för att jag tycker att Mr Len10 är mycket hårdare tex… Men jävligt inponerad av Hadlows åkning ändå men kanske inte full lika adrenalin-driven åkning.

• pepa

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 20:41

Mr Hadlow har inga leder. Detta leder (haha) till att han inte skadar sig och att han kan landa allt, vilket i sin tur ofta gör att det ser rätt otight och i mångas ögon ostiligt ut. Dock garvar han bara när man säger det till honom.

• aka_kalle

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 21:37

@Pepä 505991 wrote:

Mr Hadlow har inga leder. Detta leder (haha) till att han inte skadar sig och att han kan landa allt, vilket i sin tur ofta gör att det ser rätt otight och i mångas ögon ostiligt ut. Dock garvar han bara när man säger det till honom.

Hans brist på leder gör även hans armar längre än normalt vilket ger en klar fördel när man byter hand på styrpinnen bakom ryggen.

• gh0st

Medlem
    7 oktober, 2008 vid 07:52

@Pepä 505991 wrote:

Så det är inte konstigt att han leder

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Aaron Hadlow vinner PKRA för 5:e året i rad!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.