Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Aaron Hadlow vinner PKRA för 5:e året i rad!
-
Aaron Hadlow vinner PKRA för 5:e året i rad!
gh0st svarade 16 år, 1 månad sedan 23 Medlemmar · 42 Svar
-
jag hade fan huggt av mig kulorna för att bli så grym som han.
så tony nu e du ute och cyklar.
men det finns ingen som kan sova bort en kitedag som du. puss på dig -
Klart det skulle va trevligt om världs ettan hade mer “surferlove” i sig.
Men han är nog etta eftersom han inte prioriterar att stå på stranden och snacka skit eller vara ute och supa sig knakbrak före en kajtdagSen tycker JAG att han tekniskt & stil mässigt sett är överlägset bäst på touren.
Vem fan bryr sig om vad är Skotte tycker???
Surferlove
-
Förlåt Tony att jag drog igång detta, jag undrade bara vad som låg bakom ditt Hadlow “hat”, trodde han gjort något oschysst eller så mot dig. 🙂
-
@Aaron Hadlow 506560 wrote:
Are you that dork who wrote me loveletters on my homepage?
I´m sorry “TonyInLove” that i had to reject you but that doesn´t give
you the right to say bad things about me.
To those who believe in me, Thanks!Next year will be ever better…
/Aaron
Om detta verkligen är Hadlow himself så var det ganska så kul!
-
Tror inte AH himself hade lurat ut Tonys namn utan att det stod i tråden.
-
nä, tror inte jag heller =)
Det verkar vara en rolig smygare. -
På tal om att vara social… så har inte jag träffat en enda social elitidrottsman. Det betyder iofs att de inte finns…
-
@Eddie 506677 wrote:
På tal om att vara social… så har inte jag träffat en enda social elitidrottsman. Det betyder iofs att de inte finns…
Har inte träffat så många elitidrottsmän/kvinnor men några av de jag har träffat har varit riktigt sociala. Men jag skulle kunna tänka mig att det finns en stor risk att man blir egocentrisk av att hela tiden satsa helhjärtat och stenhårt på enbart sig själv.
-
haha read it and weep hadlow fanboys.. all I said was I am not impressed by hadlow.. you guys are all miles out of line crying like little flatwater babies..
so what if he doesnt impress me, does it really bother you all soo much?, I wrote that nobody had to like my opinion, I was just voicing it..
kevin will take him down next year once he works on his moves a little.. hehe.. (you wont get this joke unless you click on the link.. and seeing as you all think hadlow is the best thing since sliced bread, I genuinely feel the need to write this)
http://www.youtube.com/watch?v=m40MS3R22XQ
and well brunas ass aint all that bad either..
finally.. quit the hostility fools, it doesnt make you look cool.
-
In my personal opinion I don’t think Kevins riding is close to being as good and technical as Hadlows, don’t get me wrong, Kevin is an awesome kiter but Hadlows moves are just a notch higher. More tweaked, boned and adding grabs in hard core moves.
Logga in för att svara.