Taggad: 

• Publicerad av swe-1 på 16 maj, 2002 vid 14:02

Anders Bringdals nya brädmärke AB+ kommer säljas i svergie av http://www.hotsailsmaui.se Hittade ett .pdf-dokument där modellerna visas. Vill man se den japanska texten måste man installera en japansk version av Acrobat Reader. Det som går att utläsa om man inte kan japanska är att Formulabrädan är 265 lång, 100 bred och har en volym på 174 Liter. Priset ligger på 248.000 Yen = 19985Kr

//JIMMY

jojje svarade 22 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • petter

Medlem
    16 maj, 2002 vid 15:59

priset låter som klippt och skuret för dig jimmy!!!

• swe-1

Medlem
    16 maj, 2002 vid 19:54

Nä det har jag inte råd med, har just införskaffat nya slitsade och borrade bromsskivor och kevlarbelägg till min röda, “designed to run up to 800/900 degrees centigrade (glowing red hot) and still run true and stay straight”, riktig porriga!!!

//JIMMY

• boman

Medlem
    16 maj, 2002 vid 20:49

up to 800/900 degrees centigrade (glowing red hot) and still run true and stay straight………Gick du på det Jimmy!! det där är vanliga bromskivor från gammla volvo 240 som dom har borrat och räfflat till, det ser man klart och tydligt på bilden, samma håldelning och allt, :-))

Coolt med teknik och prylar, Vet du vad det är för legeringar i dom?

• anonym-anvandare

Medlem
    17 maj, 2002 vid 05:58

Jimmy-san, du som är en hejjare på japanska. Har du någon aning om vad andra märken ligger i för prisklas i Jpn? Får för mig att Japan inte direkt är världens billigaste land.

Hai!

• anonym-anvandare

Medlem
    17 maj, 2002 vid 08:08

Vi vill se en GETAWAYJIMMIE!!!
    När kommer den, eller finns den redan?

• anonym-anvandare

Medlem
    17 maj, 2002 vid 08:11

Satt förövrigt alldeles nyss också i telefonmöte med några japanska kollegor och förutom att AB+ verkar dyra där så är dom inte helt enkla att förstå när dom pratar engelska.

• adde

Medlem
    17 maj, 2002 vid 08:16

men bara att få brädorna att prata överhuvudtaget är väl en bedrift?

/adde

• anonym-anvandare

Medlem
    17 maj, 2002 vid 08:37

Ja, det är jag ganska nöjd med…..:)

• swe-16

Medlem
    17 maj, 2002 vid 10:22

🙂

• swe-1

Medlem
    17 maj, 2002 vid 10:41

Det finns två, Getaway Jimmy och uppföljaren Jimmy got caught! Dessa filmer finns i säkert förvar i Stockhlomspolisens arkiv. De är inte släppta än. När jag frågade om ett demoex mumlade de nåt om bevismaterial. Antar att de måste klippas och redigeras först och det kan ju ta tid, statliga företag är ju inte kända för att vara snabba. Man får va glad för att de ställde upp med bilar och kameror!

//JIMMY

• swe-1

Medlem
    17 maj, 2002 vid 12:47

Vet ej vad andra märken kostar i Japan. Prissättningen är inte klar på AB+ brädorna för europa men de skall konkurera med RRD mfl så dyrare än de skall de förhoppnigsvis inte bli enligt Jesper Blomberg.

//JIMMY

• jojje

Medlem
    19 maj, 2002 vid 12:45

Tja !
    Ska bara säga att jag vet en person som har tre st AB+ !!
    Leveransen kom i torsdags !!
    Ska bli gott att se dom på vattnet i Lkpg (Roxen)
    Väntar på en prov tur nu bara ska bli kul
    mvh js

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.