• dr-masse

Medlem
    14 februari, 2006 vid 08:07

http://www.abpluswindsurfing.com/

annars brukar ju Jesper B. ha mycket info om det där.

• doffe

Gäst
    14 februari, 2006 vid 08:24

tackar! tackar!

• jps

Medlem
    14 februari, 2006 vid 09:16

Intre mycket volym i dessa grejor http://www.abpluswindsurfing.com/content/boards_speed.htm 🙂

Inte bredd heller för den delen. Det gäller att ha små fötter om man ska få plats… Fort lär det gå i alla fall!

• surfjohan

Medlem
    14 februari, 2006 vid 09:26

Det e väl likabra det, det finns väl ingen som i sina sinnes fulla bruk skulle köpa en abplusbräda haha.. Ser ut som en 10 år gammal halvtaskigt kopierad RRD.

• svanvik

Medlem
    14 februari, 2006 vid 12:35

Seriös uppsättning speed brädor! Tycker det väckte en hel del habegär. Testet på den stora slalombrädan var ju minst sagt rätt uppmuntrande ord. Skulle vilja se ett test på 106 litaren. Någon som vet något om prissättning inklusive frakt till Sverige?

• jester

Medlem
    14 februari, 2006 vid 12:52

Jag tycker AB+ ser väldigt bra ut. Just bilden på speed-brädan är tagen i en minst sagt konstig vinkel. Stropparna isitter inte riktigt så långt bak som bilden vill påskina. Synd bara att dom är lite svåra att få tag på här hemma.

• anders_hoffman

Medlem
    14 februari, 2006 vid 16:55

Paradoxalt att det ska va svårt att få tag på en “svensk” bräda i Sverige…

• glen-alpin

Medlem
    14 februari, 2006 vid 21:25

Det är inte omöjligt att få tag i dom i Sverige, men nästan… Tyvärr får man väll som vindsurfare säga för dom är riktigtig fina, allstå dom seglar skitbra ( utseendet skiter jag i). Men som marknaden ser ut idag och Anders logistiska förmåga ( läs brist på förmåga ) så finns det ingen möjlighet för de riktiga butikerna att ta hem dom. Det största problemet är att AB+ inte är ett företag reggat i Europa och att AB+ i första hand satsar på Japan, USA och Tyskland ( och lite i grodriket) där marknaderna är mycket större. Men att dom är bra råder det inget tvivel om. Jag fick testa några av Anders egna brädor för ett år sedan och måste säga att han kan sin sak som shaper. Men kanske är dom inte de bästa brädorna för lättviktare, det vet jag inget om…

• mag

Medlem
    14 februari, 2006 vid 22:19

Jag väger 65 och kör de suveräna AB+ brädorna sedan 5 år så det där med brädor endast för tungviktare kan du glömma! Du får i alla fall leta rätt rejält om du ska hitta bättre brädor och shaperna är alltid av senast snitt. Men allt det och lite till orkar jag inte skriva om ikväll! Enda negativa är väl just tillgängligheten i Sverige tyvärr.

/Magnus

• lars_k

Medlem
    15 februari, 2006 vid 06:28

Det finns en dansk återförsäljare:
    http://www.abpluswindsurfing.dk/index.asp
    De har dock inga priser utsatta…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.