Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Ab+
-
BUDDA;482799 wrote:Jag kan nästan lova att han inte står på de nya standard brädorna. för de skulla vara för pruduktion till 2008 men kommer ej att komma fören tidigast januari 2009..
De finns ju redan så om någon har dem så är det ju säkert AA (om han vill förståss). Finns dessutom bilder på dem här på forumet någonstans.
-
@tobhed 482948 wrote:
De finns ju redan så om någon har dem så är det ju säkert AA (om han vill förståss). Finns dessutom bilder på dem här på forumet någonstans.
Ja jag har en . men det är en prototyp. Var meningen att jag skulle få en större slalom med, men han kunde inte få fram några fören jan 2009. Alla bilder som visats tidigare är prototyper De jag har är designad av aa och green
-
@BUDDA 482799 wrote:
Jag kan nästan lova att han inte står på de nya standard brädorna. för de skulla vara för pruduktion till 2008 men kommer ej att komma fören tidigast januari 2009..
Verkar som AB har värmt upp lite.
http://icks.icks.free.fr/phpBB2/viewtopic.php?t=2131 -
Knatte
Gäst17 juli, 2008 vid 09:45Det är väl om detta Anders berättar om i den andra AB-tråden som budda postade:smile:
Han verkar ju ha kvar handlaget fortfarande…:smile:(Kan ju ingen franska, men känner igen knopen som Anders uppnådde..)
Logga in för att svara.