Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing AB+ importör?

• oscar

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 09:16

Maila ulf.willquist@swipnet.se om ni vill ha info om priser i Sverige. Jag fick provköra hans slalom 130 förra veckan. Tyvärr hade jag inte full pung i RS3 7.4 så jag fick inte känna på toppfarten men brädan planade upp superlätt och gick fint i Roxens oroliga vatten. Brädorna har en grym finnish i år!

• lars_k

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 09:37

2005:or eller 2006:or är ju frågan. Eftersom de först kommer på marknaden nu när alla andra 2006:or kommer är det kanske mer rätt att kalla dem 2006:or… Jag får snart hem min SW82:a och kommer att säga att det är en 2006:a, hehe. Ca 1 kg lättare än konkurrenterna ska bli helfestligt =)

• mag

Medlem
    14 augusti, 2005 vid 22:13

Du kommer inte att bli missnöjd med din 2006a!

Nu har jag kört min Shockwave72 ett antal timmar och är helnöjd. Testrapport finns i vågforumet. smile.gif
    /Magnus

• lars_k

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 07:36

Toppen Magnus, din testrapport var trevlig! =)
    Hoppas bara jag kan få hem plankan snart….

• star

Medlem
    29 september, 2005 vid 07:58

Söker en Shockwave 82 och har mailat Ulf W utan resultat. Finns det någon som vill sälja får ni gärna höra av er på “peahi86@hotmail.com”

• lars_k

Medlem
    29 september, 2005 vid 08:12

Som jag fattat det har Ulf tagit “time-out” gällande AB+. Jag lyckades aldrig få hem någon bräda… frown.gif

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing AB+ importör?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.