Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › ABBEKÅS FREDAG SYDOST
-
ABBEKÅS FREDAG SYDOST
Publicerad av mackan på 2 oktober, 2005 vid 20:44The local of the locals kommer ner till sydkusten från Sthlm på tors kväll. På fredag vankas det goa sydostvindar, sol och 16 grader. Palle har tagit ledigt och det skulle va sjukt gött att se en hel del av DI GAMLE på plats, ekström, andreas, landin, bergman, hugge & fia, huber, chrille & anna, fredde petersson mfl..
jaja ludde du kan väl få komma du oxå
Mackan 0738 280672
fredde svarade 19 år, 6 månader sedan 11 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
inte helt omöjligt att man tittar ner för att göra di gamla rävarna sällskap..
-
Jag tittar ner efter jobb…..fast jag vill ha pannkaka deluxe i vanlig ordning efteråt
-
Svar till:
Jag tittar ner efter jobb…..fast jag vill ha pannkaka deluxe i vanlig ordning efteråt
[/ QUOTE ]
när slutar du jubb? tycker hugge kan grilla några burgare till oss istället, han gjorde ju det så bra sist.. -
Klart man e på. Nu ser det bättre ut på lördag, det hade varit fint med en heldag! Nu när jag har min nya planka.
-
Ja Lördag är ännu bätte…jag är på då med.
Anna och Ullrik ni får ta och komma ni med! -
jag vill bara leka med mackus inte dumma ljugar fredde
-
Lördag blir klockren!!
pannkakor o hamburgare sitter fint etterpå!
Mossby locals, nån som vill hjälpa mig flytta på söndag?? -
fan va alla fokuserar på mat. Gott folk dt vankas stora böljer, for hilvede!! jag kan ta med lunch till er på lör em från das berümtes MALTES MACKOR (..men det blir jevligt dyrt=)) SLutar inte förrän 14 på lör så det får bli eftermiddagssession, men då har vinden hunnit vrida över till väst så det kan bli en FET downwinder från tower till secret K!
-
ludde e på både freda o lörda men måste köra him 16 på lörrrrdan och 18 på freddann. . sjukt jubbigt.
-
Hoppas man får prova sin nya leksak, och att den går fint i böljorna….
-
Fredde har du testat den med fenorna sådär? Jag har min stora fena i mitten i stället, funkar kanon.
-
Som vanligt skjuts vinden bara framåt. Nu ser det bäst ut på Söndag. Men för min del går det lika bra det.
Å robban… Har inte provat brädan än men ska se hur det känns bäst att ha fenorna, hörde mig för att så som jag har dom skulle vara ok men man får prova sig fram…
Logga in för att svara.