• ola-h

Medlem
    1 juli, 2005 vid 13:14

Jo, jag testar gärna. Fast jag har faktiskt en EVO på 62cm bredd, dessutom en klassisk bräda på dryga 70 liter som är 55 bred, dvs lika bred som EVO 70.

• mag

Medlem
    1 juli, 2005 vid 13:18

Måtten på Tidal Wave är nästan identiska med 2003 års AB+ och den nya shapen bygger på de tidigare årgångarnas Wave. De större Wave-modellerna var alltså breda redan för ett par år sedan.

Tidal är ju ett helt annat koncept än Shock och kan inte riktigt jämföras rakt av. Lägg upp en Tidal jämte en Shock så ska du se att det är relativt stor skillnad i bottenform.
    /Magnus

• ola-h

Medlem
    1 juli, 2005 vid 13:19

Starboards minsta bräda i den klassiska Acid linjen (Acid 70) 2005 är 55cm bred…(fast Acid 74 är lite smalare 53.3).

Personligen kör jag hellre EVO 70 (55cm) än Acid 74 (53.3) i fullt 3.5-drag.

• pederboy

Medlem
    1 juli, 2005 vid 13:21

Får nog säga att du har en sund inställning till Stubbisar och Classic-ar, dvs. TESTA SÅ MÅNGA SOM DU KOMMER ÖVER.
    cool.gif

7p

• adde

Medlem
    1 juli, 2005 vid 13:22

Kaulis brädor på Maui såg sjuka ut. Riktigt korta. I Pozo ser han ut att köra även på Quatros “standard” 04 shaper, eller så ha de bara lagt den grafiken på hans egna brädor.

_H0U0197.jpg

/adde

• mag

Medlem
    1 juli, 2005 vid 13:52

Men Adde, det ser du väl att det inte är deras 2004 eller 2005 grafik? Jag som trodde du hade koll!
    wink.gif/Magnus

• adde

Medlem
    1 juli, 2005 vid 13:59

Jag syftar såklart på den högra brädan, de andra är Kaulis egna. Men det är klart, kanske såg den i Quatros Shop i våras och tog den för en “standard” laugh.gif

/adde

• mag

Medlem
    1 juli, 2005 vid 14:03

Låt gå för den här gången då med den ursäkten men låt det inte bli en vana! laugh.gif
    /Magnus

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.