Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Absolut Surf!

• newold_surfer

Medlem
    27 juni, 2003 vid 13:25

är inte Jaws, fetefläskiga vågor? Hör gör de då, de kan ju inte köra tow-in.. seglar de in eller?

• anders_hoffman

Medlem
    27 juni, 2003 vid 13:27

OOOOOOOOOOO JÄVLAR FUCK VA COOOLT!!!!!!!!!!!! fan nästan en hel timme oxå…. längre än de alla surfrullar ja sett…. FAn va kul!! Äntligen ger allt vårt tjat resultat… Hoppas det inte bara Surf utan en del vindsurf oxå…

Nu ska vi bomba Svt med en massa tackbrev osv osv osv…

/Anders

• anonym-anvandare

Medlem
    27 juni, 2003 vid 13:36

Var det någon som såg windsurfing från Italien (nån festival) på Eurosport igår 26/6 8:30? Vad var det? Har letat om det går i repris men inte hittat.

• eriksson

Medlem
    27 juni, 2003 vid 13:39

23.35 Absolut surf
    Vid några stränder i världen, några gånger om året, rullar ”Jaws” fram 20 meter hög. Några få vågar ge sig i kast med den jättelika vågen för att uppleva surfarens största ögonblick. Filmaren Daniel Opitz skildrade deras förväntan och förberedelser inför mötet (Tyskland, 2001).
    • Från 2002

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

• hjeltman

Medlem
    27 juni, 2003 vid 17:34

Newold Surfer: Förstår inte riktigt vad du menar..
    Däremot vat jag att man både seglar in och kör tow-in med respektive grejjer. Det finns tydligen vildar som har simmat in med surfbrädor, och klarat det. laugh.gif

• feffelito

Medlem
    27 juni, 2003 vid 22:16

Rätt så feta vågor…fan inte kul o tabba sig där inte!?

Vad tyckte ni andra?

• styret

Medlem
    27 juni, 2003 vid 22:26

självkart kommer man in från jobbet precis och ser inlägget…

går det i repris?

• anonym-anvandare

Medlem
    27 juni, 2003 vid 22:28

Maui no ka oi – Maui the best!
    Har sett Jaws live och det är oerhört fantastiskt, magiskt!
    Jag skickade ett tackbrev till svt för att de köpt in filmen, som för övrigt var mycket mycket välgjord och proffsig.
    Fan, har fortfarande gåshud över hela kroppen, samtidigt som jag känner en stark ödmjukhet. Var själv aldrig ute i vågor i närheten av den kalibern men satt i oräkneliga timmar och betraktade skådespelet!
    Puh, helt slut. Så jävla bäst!

• feffelito

Medlem
    27 juni, 2003 vid 22:37

Nepp…tyvärr…detta var reprisen från 2002 tydligen.

• styret

Medlem
    27 juni, 2003 vid 22:38

satan. ingen som bandade?

• anonym-anvandare

Medlem
    27 juni, 2003 vid 22:39

Newold_surfer m.fl

Visst kör de tow-in. Jaws är en oerhört snabb och brant våg så det är inte så många som fixar att paddla in på den, då den är stor nog att funka. För Jaws funkar bara när det är tillräckligt stort swell. Finns ett antal platser som är hyffsat enkla på att gå i med jetski´s och båtar, tror att det ligger ner mot Lighthouse(om jag inte är helt fel) eller längre ner på kusten.
    Vindsurfarna kan ju segla in. För er som inte vet det är det bottenstrukturen som gör Jaws(Peahi) så speciellt. Revet gör att vågorna tornar upp och blir så extrema. Bland annat National Geographic’s novembernummer från 1998 handlar om Jaws.
    Vad vi inte fick höra var det åskliknande muller som man hör uppe från kullen(som filmades från helikopter i filmen. Riktigt läbbigt, garanterad gåshud!

Onipa’a ku ha’aheo.
    /Davo

• eriksson

Medlem
    27 juni, 2003 vid 22:40

Fan va bra filmen en var smile.gif
    nej tyvärr, skulle banda, men jag hittade inte igen scart kontakten frown.gif

• surfarpojken

Medlem
    27 juni, 2003 vid 23:28

confused.gif frown.gif jag missade den nå som ahr den på datorn

• lars_k

Medlem
    28 juni, 2003 vid 07:06

Jag plockade den till divX. 400 Mb dyker nog snart upp under /nya på ftp:n.

• styret

Medlem
    28 juni, 2003 vid 07:26

gutt kongo.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Absolut Surf!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.