-
Abstinens
Aaaaaaaaaaaaaaargh! Nu börjar semestern och jag har inte fått
tag i någon bräda. Jävla bajs. Så kan det gå om man är för snål.
Livet suger.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Abstinens
Aaaaaaaaaaaaaaargh! Nu börjar semestern och jag har inte fått
tag i någon bräda. Jävla bajs. Så kan det gå om man är för snål.
Livet suger.
Vad skall man med bräda till utan vind?
Jag är trött på att det skall vara så jävla vindstilla…
Indeed! Fast jag har en bräda, lite liten dock, det blåser ju aldrig!!
Jo, i torsdags blåste det, men det gör det alltid när man åker på festival, Arvika denna gången…
Var hel-sur häromdagen och tjejen trodde att det var något hon gjort, men sedan kom jag på varför jag mådde så kass, jag har ju inte surfat sedan Midsommardagen och då var det inte ens ordentligt med drag. DOH!
Snart åker jag på tjänsteresa i över två veckor också, så då missar man säkert endel. Får hoppas höststormarna börjar tidigt i år.
/nic – med svår surfabstinens
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Abstinens
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.