Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › abstinens?!
-
abstinens?!
Publicerad av dawwg på 28 december, 2010 vid 10:47någon mer som ligger och låtsas paddla på gymmet med vikter i händerna?
egentliga frågan är: vilken är bästa träningen för att behålla/utveckla muskelmassan under vintern när man inte kommer i vattnet lika ofta?
pz
feddan svarade 13 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
dawwg;643072 wrote:någon mer som ligger och låtsas paddla på gymmet med vikter i händerna?
egentliga frågan är: vilken är bästa träningen för att behålla/utveckla muskelmassan under vintern när man inte kommer i vattnet lika ofta?
pz
runka :confused2:
-
Sätt på dig en bra vintervåtis och dra ut och paddla även om det inte är vågor vet ja… Eller smuggla in en lite bräda på badhuset… Skit i vad andra tror, tycker eller säger:-). Annars borde det ju vara rätt bra att bara simma crawl? Gym suuuuuuuger ju feta elefantbbbbbXXXXXXX och kostar onödigt med flis, samt ger ju lätt lite osmidiga muskler om man inte gör på “rätt” sätt.
-
above_the_law;643146 wrote:Sätt på dig en bra vintervåtis och dra ut och paddla även om det inte är vågor vet ja… Eller smuggla in en lite bräda på badhuset… Skit i vad andra tror, tycker eller säger:-). Annars borde det ju vara rätt bra att bara simma crawl? Gym suuuuuuuger ju feta elefantbbbbbXXXXXXX och kostar onödigt med flis, samt ger ju lätt lite osmidiga muskler om man inte gör på “rätt” sätt.
lika sant som att jesus va homosexuell! haha, ska ta en dust med vakterna på aq va kul i malmö å se hur snabbt man får springa efter att ha paddlat i badhuset 😛 gymmet är i princip bara smockat med stora äckliga spännbögar som gillar att lyfta tunga saker å stöna värre än skådisarna i en porrfilm. ne, ska nog följa ditt råd och klippa i sönder kortet, dra på mig dräkten, krypa över isen och hoppa ner i vattnet för att förfrysa mina ädlare delar!
Annars?
ps. tänker du inte på annat än sånt grimman?
ps2. ha de fett i fuerte! -
Håller med. Köp ett par handpaddlar och gå och simma. Kör en kilometer Crawlsim med dom ett par ggr i veckan och avsluta med intervaller, kanske 10 längder. Paddla järnet en längd och slappa lite vid kortsidan nån minut och sedan kör du på igen. Då håller i alla fall jag till nästa tillfälle 😀
Logga in för att svara.