Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Achtung achtung! TS i Klitmöller vecka 37.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 maj, 2002 vid 18:11

    Hallå Mr wave,

    Det ska nog ordan sig med skjuts. Säg till i tid nere i viken så får du säkert plats i nån bil.

  • surferic

    Medlem
    20 maj, 2002 vid 20:13

    Tungsurf tänker nog hyra en eller ett par stugor i Klittan. Jag har har tidigare år varit med och hyrt grymt fräscha stugor med golvvärme, bubbelpool, diskmaskin m.m. för en ganska billig penning i september-oktober.

    Åker man direkt från Gävle är det nog närmast att först åka till Göteborg (52 mil tror jag), sen färja till Frederikshavn och till sist köra de 15-20 milen över till Klittan.

    Ps. Du Mac! Inte brukar det bli så väldans mycket vila i Vbg under Wave-classic?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 maj, 2002 vid 05:53

    Ssssshhhhh, Eric.

    Jag försöker att lägga till med en seriös fasad…

  • ove226

    Medlem
    21 maj, 2002 vid 10:13

    låter bra det!
    hur många bäddar är det i en stuga då?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 maj, 2002 vid 11:20

    den är nog förstörd för läne sedan

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 maj, 2002 vid 09:04

  • joeithafish

    Medlem
    22 maj, 2002 vid 17:29

    Vad för slags åkning är det i Klitmöller? Är det bara vågor och i så fall hur stora?

  • surferic

    Medlem
    22 maj, 2002 vid 18:36

    I själva Klitmöller och runt omkring finns några av norra Europas bästa vågseglingsspots som inte sällan bjuder på upp till masthöga vågor.

    Bara några kilometer från Klitmöller finns en långgrund insjö som är närmast idealisk för nybörjare och speedfreaks.

    Man kan även segla i Limfjorden som ligger ett par mil innåt landet.

  • joeithafish

    Medlem
    22 maj, 2002 vid 18:51

    soft mos! synd att det kostar pengar att resa. just nu ligger det ganska så löst med surfresa.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 maj, 2002 vid 14:46

    …..

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 maj, 2002 vid 05:13

    Kommer att bli en grym vecka!!

  • surferic

    Medlem
    8 juli, 2002 vid 16:44

    Om jag räknat rätt så är det Red bull soulwave contest i Klitmöller just vecka 37. Prickade även in just denna tävling i “Klittan” för några år sedan. Mycket inspirerande att segla med Goya, Stone, McKercher, Seeger m.fl. och ett väldans hallabaloo runt omkring.

    http://www.lok-operations.de/cgi-bin/adframe/events/004_events_2002.html?id=10261192646213273419457

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 juli, 2002 vid 18:35

    Hota med att hon kan få följa med. Fiskmjölsfabriken i Hanstaholm och avsaknad av allt om man inte surfar är inget att leka med………

  • surferic

    Medlem
    27 augusti, 2002 vid 07:43

    Nu börjar det närma sig….

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 augusti, 2002 vid 11:54

    nån som har fixat boende redan? Annars har jag bokat en (fet) stuga i klitmöller för 6-8 pers från den 8e till 15e. Kostar 2000:- sek eklusive el (omkring 500:- extra!)

    nån som är intresserat at vara med?

    aloha
    arnout, S-106

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Achtung achtung! TS i Klitmöller vecka 37.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.