Senaste nytt Forums ack, den ungdomen…

• ack, den ungdomen…

Publicerad av brutus på 14 november, 2003 vid 08:38

skulle ha börjat tidigar…
    tänk att se en liten kille som når en till höften komma susandes med sitt 1,6 m2 segel o dra en bodydrag framför nosen på en där man står o guppar o svär om mer vind…

Nä, kan bara älska ungen…
    Ös på! laugh.gif

brutus svarade 21 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • drx

Medlem
    14 november, 2003 vid 19:42

Ja det är lite skillnad på förutsättningar för vissa, ibland undrar man vem som överhuvudtaget kom på iden att vindsurfa i Sverige överhuvudtaget. Efter att man sett några filmer från Hawaii så känns det iaf lite meningslöst att gå omkring här och vänta på vind och vågor i flera månader.. Tur vintern bara varar 5 månader till… *s*
    (måste tänka positivt!)

• drx

Medlem
    14 november, 2003 vid 19:44

..

• anonym-anvandare

Medlem
    14 november, 2003 vid 21:29

Visst blev jag varm i hjärtat når jag såg den lilla killen vindsurfa.
    Det blir jag även när jag ser följande bild:
    http://upl.mine.nu/uplfolders/upload1/Sven_vindsurfar_2.JPG
    Det är min polares 8-årige son som vindsurfar utanför Hässelby. Jag var i en gummibåt i närheten och kunde rycka in när det behövdes. Han vindsurfade säkert själv i närmare 30-45 minuter och njöt hela tiden. Det bästa är om någon annan vuxen än barnets föräldrar coachar.
    Per-Arne

• brutus

Medlem
    15 november, 2003 vid 12:57

oj så sött.
    0,6 m2.
    jag har kalsingar med mer m2 yta smirk.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums ack, den ungdomen…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.