Senaste nytt Forums Vågsurfing Actionfotograf söker surf-motiv

• Actionfotograf söker surf-motiv

Publicerad av l-bernfort på 12 april, 2011 vid 11:29

Hej,
    jag heter Lennart Bernfort och bor i Bjuv, NV Skåne. Jag är intresserad av action-foto och vill gärna prova på att fota vågsurfing, så hör gärna av er när förhållandena är de rätta, så hoppas jag att jag kan komma dit. Ju mer dramatiska vågor och duktiga surfare, desto bättre!

(Fotar även annat såsom evenemang, porträtt, andra sporter, djur osv. Kom med önskemål!)

L.Bernfort@gmail.com
    bernfort.zenfolio.com (här finns bilder från mitt första windsurfing-shoot)

above_the_law svarade 13 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • above_the_law

Medlem
    17 april, 2011 vid 08:21

Ska nog inte vara några problem att få tag i surfare som vill vara med på bild, bara du garanterar att du INTE lägger ut exakt var ifrån bilderna är tagna;-).
    Kollade lite på dina windsurfing-shots. Väldigt fina färger och skarpa foton, men kanske lite för få som är i “rätt” ögonblick. Krävs nästan att man sufar själv för att veta exakt, men tar du bildserier så kan du ju gå igenom fotona med en duktig vågsurfare efteråt.
    Denna bild var den jag tyckte du fått mest rätt (men det är ju bara min subjektiva mening):
    http://bernfort.zenfolio.com/p863348565/hac64615#h1c092024
    Lycka till,
    Nicco

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Actionfotograf söker surf-motiv

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.