Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Addicted To Ride 5

• koa

Medlem
    21 oktober, 2009 vid 07:09

Härligt att höra!

Tack alla för alla glada ord om ADDICTED TO RIDE filmerna på stranden också! 🙂

Aloooha

Calle Nyberg

• bjorn_surfer

Medlem
    21 oktober, 2009 vid 10:43

Hej!

Ska bli spännade att kolla in din nya Film Calle. Vi på Linsurf håller som bäst på att hitta en kväll nästa vecka att samlas framför burken å kolla in Addicted to Ride 5. Efter visningen återkommer vi med recention.

Mvh

Björn

• koa

Medlem
    26 oktober, 2009 vid 18:44

Slut lite överallt, men nu har ADDICTED TO RIDE 5-DVD:n kommit till Sverige…, här bla ;
    http://www.skidsport.nu/default.asp?SeId=0&s2=0&c=32&Aid=6122

Ett ljus i höstmörkret, ett par bira…polarna i soffan och kräma på volymen 🙂

Skön inspiration för kommande dagar 🙂

Calle N

Lite stills från filmen så länge..

Spread the stoke!

• koa

Medlem
    26 oktober, 2009 vid 19:07

…några till

• koa

Medlem
    26 oktober, 2009 vid 19:12

…några till

• c-g

Medlem
    29 oktober, 2009 vid 10:04
    björn_surfer;584657 wrote:
    Hej!

Ska bli spännade att kolla in din nya Film Calle. Vi på Linsurf håller som bäst på att hitta en kväll nästa vecka att samlas framför burken å kolla in Addicted to Ride 5. Efter visningen återkommer vi med recention.

Mvh

Björn

Ojojoj. Den va en riktigt skön totalupplevelse. Vilken känsla! Allt känns så nära man fast ändå så långt borta. Det känns som man är kompis med alla seglare när filmen är slut.
    Och när det är dags för lite eftersnack efter filmen har alla en lite spanskinfluerad engelskbrytning på sina läppar 🙂

• nikke

Medlem
    29 oktober, 2009 vid 11:57
    Jesper_B;583968 wrote:
    Skulle ju hålla mig borta härifrån ett tag hade jag lovat mig själv, men, satt just och kollade igenom Calle Ns senaste mästerverk. Stor projektorbild och högt bra ljud i servinvegorna. Skit så fint. Tycker Calle överträffar sig själv i allt. Fixar in mer soul än någonsin och ett djädra tryck/tempo rakt igenom. Klippningen, soundtracket, vinklarna och seglingen blir som en rejäl spark i mellangärdet på ett djädrigt skönt sätt. Satan i gatan så sugen man blir. Min favoritbild är en kort kort sekvens när det är full lekstuga på stort Hookipa och man ser utseglingen i kanalen innifrån – min puls hoppade till ett par extra snäpp. Stort tack Calle!! /JB

Jesper, den spöar väl inte “The Windsurfing movie” så jag måste köpa den? Hoppas innerligt det inte är massa äcklig freestyle i filmen. Förövrigt är ju Calle N grymm på att göra surffilm.

• jesper_b

Medlem
    29 oktober, 2009 vid 16:49

Känner inget behov av att rangornda, men visst the widsurfing movie är hur bra som helst i mina ögon, kanske den bästa windsurfrullen so far!? /JB

• nikke

Medlem
    29 oktober, 2009 vid 17:34
    Jesper_B;585826 wrote:
    Känner inget behov av att rangornda, men visst the widsurfing movie är hur bra som helst i mina ögon, kanske den bästa windsurfrullen so far!? /JB

Klart man ska rangordna jesper! 🙂 Men är fortfarande “The windsurfing movie” fortfarande bäst så passar jag! Verkar inte vara mycket som slår den filmen inte.

• bjorn_surfer

Medlem
    29 oktober, 2009 vid 21:57

Hej!

Igår kväll brände några Linsurfare av Addicted To Ride V. En alltigenom nice filmupplevelse med vågsegling när den är som bäst.

Ingen tvekan om att Kalle lyckats förmedla surfkänsla även denna gång genom (som vanligt) bra tryck i fotot, action från början till slut samt ett underbart musikval.

Bör upplevas!!!

Vänligen
    Björn

• koa

Medlem
    4 november, 2009 vid 13:30

Underbart att höra!!!

Stort tack!

Spread the stoke

/ Calle Nyberg

Skidsport och Surfers har DVD:n nu;
    http://www.skidsport.nu/default.asp?SeId=0&s2=0&c=32&Aid=6122
    http://www.surfers.se/product.aspx?productId=1964&categoryid=85&brandid=-1

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Addicted To Ride 5

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.