Senaste nytt Forums Övriga Off Topic ADRENALIN?! norrlänningar got balls!

• ola_p

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 20:08

Feet gunga, kallas kingsling om jag inte missminner mig. cool.gif

• ian

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 23:49

saaaaaaaaaaaaaaaaaadaan va fett! laugh.gif

• basse

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 09:07

Ja jävlar den var feeeed. Har gjort liknande men inte alls i den storleken. Det räcker att dra repet från ena sidan av EN bro till den andra sidan av SAMMA bro, dvs typ 8 meter eller nått beroende på om det är en eller 2 filer. Polarn fick pendla mellan 2 broar under E4’an vid Gränna i somras. DEn var också ganska hög. Det bästa var att killen som riggade pendlade innan för att kolla om det höll, då var han själv där. he he

• stewen

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 18:08

Fyfaasen

• mangans

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 20:04

Ganska grymm! Jag blir jävligt sugen på att prova bygga en! Var i gbg kan man bygga en sån tro??

• ola_p

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 20:42

ingen aning, men ni behöver ett dynamiskt rep (ca pris 1300-2500), en sele (ca 600), en bunt karbiner, många slingor, och ett bra ställe, och snbba fötter när polis har synpunkter på vad ni håller på med.. wink.gif

• ian

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 23:04

määään vi bygger en sån under älvsborgsbron o kör samtidigt som när vi surfar där, skickar ner en gubbe med kamera, tråååkiga surffilmsvinklar vi kommer ha seeen, section 8 fo sho bro

• ian

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 23:05

förreten, vad är ett dynamiskt rep?

• ola_p

Medlem
    1 september, 2005 vid 07:51

ett som töjer sig rätt duktigt när man belastar det.. Sånt som klättrare använder, töjer sig typ 30% om man tar ett fall i det, ganska bra, så slipper man gå av på mitten/rippa alla säkringar.. tongue.gif

Headcam, kingsling, älvsborgbron och surf låter som en feed kombination! cool.gif

• mangans

Medlem
    2 september, 2005 vid 06:06

Rakt av!

• enlight

Medlem
    5 oktober, 2005 vid 14:16

Vi var ett gäng som hoppade kingswing från Rödösundsbron (Frösön)
    Jä*#ar vilken träningsvärk jag hade dagarna efter i hals och mage efter att ha tok krampat/spännt mig av ren panik när jag föll.
    Men ballt som tusan var det! smile.gif

• alex_

Medlem
    3 november, 2005 vid 10:53

så JÄVLA häftigt laugh.gif man undrar ju vem fan som kom på idén från början hehehe grin.gif

• nordgren

Medlem
    3 november, 2005 vid 11:21

Hehe shit den där var grym! cool.gif

• svenne

Medlem
    3 november, 2005 vid 11:23

För några år sen var det en serie på Discovery med “saker som sket sig”. I ett program var det ett gäng grabbar som tänkte sig att de skulle köra en gruppsving från en bro, skära av repet och sticka med båt.
    De var skitnoga och förberedde allting superseriöst. Fast de var visst inte så duktiga på fysik för när de väl gjorde det så brast repet när det accelererade som mest, vilket gjorde att de drog iväg med en j**la fart – mot vattenytan. En dog och resten var så jäkla trasiga. Skoja inte vad de skrek ner de drog upp dem i motorbåten…

• tdk

Medlem
    8 november, 2005 vid 21:05

Jävlar va det lär pirra i magen!grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic ADRENALIN?! norrlänningar got balls!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.