Senaste nytt Forums Affisher

• semivaken

Medlem
    8 december, 2003 vid 21:33

köp ett par surftidningar, brukar finnas affischer med.

Om inte, så kan man alltid riva ut sidor… kolla dock igenom tidningen först och se om det finns nåt värt att använda… cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    9 december, 2003 vid 20:32

var hittar man surftidningar då? (sthlm)

• semivaken

Medlem
    9 december, 2003 vid 20:58

var på presstopp idag(ligger en på drottninggatan),
    och dom har ett par stycken men det fanns inga affischer i dom…
    inte så många bilder lämpliga att riva ut heller (text i vägen…)
    men om du väntar till nästa nr. kommer så kanske det finnns nåt hehe laugh.gif

• jpeter

Medlem
    9 december, 2003 vid 23:09

Det är väl ytterst sällan det är en affisch i tidningen. Konstigt med tanke på hur lätt det borde vara att fixa,och hur stor efterfrågan är. jag står ofta och tjuvläser tidningarna i kiosker och kan bara minnas en stor affisch på vidar jensen i en enhandsframåt i SURF för ett par år sedan. Självklart har det säkert kommit många affischer sen dess. Men det borde vara affischer i alla tidningar!!!

• herodude

Medlem
    9 december, 2003 vid 23:14

aah joo men engelska windsurf brukar kanske itne ha affischer men typ på någon av de sista sidorna brukar de vara en feeet bild.. som OFTAST är grymm jag har en skit fetich på Josh angoulo mm mne kommer inte ihåg vilket nummer det är.. den är fet iaf gör en bakåt men sen så spräcks hans segel mot vågen… knske kan scana in ngn gång om ni är intresserade…

• thelee

Medlem
    10 december, 2003 vid 04:34

man kan prova google, jag fick massor med träffar.
    här är en

• brutus

Medlem
    10 december, 2003 vid 08:06

hmm den där postersidan kanske inte har uppdateratts sedan tidigt 80tal (7sst neon-dacron!), men den här postern har väl ändå ”det där”!?! tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    10 december, 2003 vid 09:44

Kan man inte Köpa bilder från t.ex Mistral eller andra Vindsurf producenter? Borde vara ganska billigt eftersom det är ren reklam…

• anonym-anvandare

Medlem
    10 december, 2003 vid 11:55

jag har samlat på mig sådär en 40st 1989-1999
    som jag kanske ska sälja, 10kr st.
    A5 format, vissa i 8*a4 format.

• tropic

Medlem
    10 december, 2003 vid 12:10

Jag såg en en tidning i somras som bestod av enbart affisher…tyvärr var det en vågsurfingtidning. Jag tycker ändå idén var bra, borde finnas sånna tidningar inom alla extremsporter. I tidningen jag tittade i var det väl en 10-15 stora affisher…
    Perra

• anonym-anvandare

Medlem
    10 december, 2003 vid 13:50

Har du någon stor affisch, du vill sälja? Gärna någon extrem bild typ med Jaws eller så. (Man vill ju lägga ribban högt grin.gif ) Om du har någon fin affisch på offpist åkning är jag också intresserad.

• skarabe

Medlem
    10 december, 2003 vid 14:00

Detta är minsann inte enkelt. Jag ägnade riktigt mycket tid åt att försöka hitta en poster med bild som bifogad. Kontaktat de flesta större brädmärken och butiker, men bara blivit hänvisad vidare i slutligen gav jag upp.. Hittar du något bra ställe så säg gärna till mig!

• drakglenn

Medlem
    10 december, 2003 vid 14:30

Innebär det att min plansch på Josh Stone i jaws (signerad av Josh) kan vara värd nått? grin.gif

Behöver jag säga att planschen som är nån meter i bred hänger inglasad på hedersplats i Vindsurfing rummet……

• semivaken

Medlem
    10 december, 2003 vid 15:03

Man kan alltid gå till en tryckare eller vad det nu heter.

Dom kan göra de flesta bilder och storlekar, om man har en bild vill säga…
    Det kostar väl en slant, men om man har nåt man verkligen vill få upp på väggen så…

• anonym-anvandare

Medlem
    10 december, 2003 vid 17:46

Det är Exakt en sån bild jag vill ha grin.gif! problemet är ju att det är för lite bildpunkter. Om man har bilden på papper så kan man alltid förstora. Du har inget större, skarabe? .. Vet kanske någon om det finns en liten, liten affär någonstans i City som säljer Vindsurfrelaterade varor… typ kläder & m.m – (affisher)?.. (Ej Bromma Skidsport)

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Affisher

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.