Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › After Surf = Party i Gbg Friday night!!
-
After Surf = Party i Gbg Friday night!!
littlered svarade 15 år, 2 månader sedan 13 Medlemmar · 34 Svar
-
Ja det här fixade Maria till bra! Hur gött som helst! SÅÅ jävla sköj :cool2:
Jag fastnade visst på lite kort där med 🙂 med Roding i bakgrunden 😉
Rambo var ju bara helt otroligt rolig asså, sicken lirare 🙂 -
Tjosan hejsan :laugh:
Då gick man som vinnare ur lottodragningen, vad det blir för vinst återstår att se.
Får passa på att tacka Mia & Co för den trevliga tillställningen
och Rambo för kvällenshöjdpunkt:wink:Skratta gött när Rambo bjöd på en ofrivillig “berry” i våträktstävingen och man då hör en svag röst:
-det där var lite mer än jag ville se tror jag …..:grin::grin:
Tack än en gång..
// Glenn
-
Knatte
Gäst4 september, 2009 vid 12:59Grattis Glenn!
Jag var lite nyfiken på vem som hade kammat hem vinsten… Nu har jag svaret :laugh: -
Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen/söliga uppföljningen!!
Tur att ni andra är lite mer på hugget.. :tongue:Drakglenn drog alltså vinstlotten i 100-lappen (som blev 9 st till slut). Grattis Glenn! och välkommen in till shoppen!
Att Danneman vann våtdräktstävlingen har väl inte undgått någon.. (som var där iaf..)? :blush:
Grattis Danne! (Väl kämpat! :D) och välkommen in till shoppen du med!TACK ALLA NI!
– som kom och var med och gjorde After Surfet till en riktigt trevlig tillställning.. även om vissa våtdräkter nog aldrig blir sig själva igen.. 😮 Absolut en (ny) tradition värd att upprepas.. eller vad säger ni..?Tack Lisa OCH Rambo! (som nästan skulle få varsin upphalstamp i tröstpris.. :wink:)
Tack Sofia för lånet av din tv..
Tack Stivie, my love
/lr
PS. Nej jag har ingen hemsida än tyvärr.. men massa hela och fina och varma våtdräkter för höstens och vinterns surf.. bland annat.. Öppet i helgen.. tror jag.. :rolleyes: DS.
0708-266620
Logga in för att svara.