Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing After Surf = Party i Gbg Friday night!!

• warolin

Medlem
    29 augusti, 2009 vid 21:10

Ja det här fixade Maria till bra! Hur gött som helst! SÅÅ jävla sköj :cool2:
    Jag fastnade visst på lite kort där med 🙂 med Roding i bakgrunden 😉
    Rambo var ju bara helt otroligt rolig asså, sicken lirare 🙂

• drakglenn

Medlem
    4 september, 2009 vid 12:41

Tjosan hejsan :laugh:

Då gick man som vinnare ur lottodragningen, vad det blir för vinst återstår att se.

Får passa på att tacka Mia & Co för den trevliga tillställningen
    och Rambo för kvällenshöjdpunkt:wink:

Skratta gött när Rambo bjöd på en ofrivillig “berry” i våträktstävingen och man då hör en svag röst:
    -det där var lite mer än jag ville se tror jag …..

:grin::grin:

Tack än en gång..

// Glenn

• Knatte

Gäst
    4 september, 2009 vid 12:59

Grattis Glenn!
    Jag var lite nyfiken på vem som hade kammat hem vinsten… Nu har jag svaret :laugh:

• littlered

Medlem
    10 september, 2009 vid 20:43

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen/söliga uppföljningen!!
    Tur att ni andra är lite mer på hugget.. :tongue:

Drakglenn drog alltså vinstlotten i 100-lappen (som blev 9 st till slut). Grattis Glenn! och välkommen in till shoppen!

Att Danneman vann våtdräktstävlingen har väl inte undgått någon.. (som var där iaf..)? :blush:
    Grattis Danne! (Väl kämpat! :D) och välkommen in till shoppen du med!

TACK ALLA NI!
    – som kom och var med och gjorde After Surfet till en riktigt trevlig tillställning.. även om vissa våtdräkter nog aldrig blir sig själva igen.. 😮 Absolut en (ny) tradition värd att upprepas.. eller vad säger ni..?

Tack Lisa OCH Rambo! (som nästan skulle få varsin upphalstamp i tröstpris.. :wink:)

Tack Sofia för lånet av din tv..

Tack Stivie, my love

/lr

PS. Nej jag har ingen hemsida än tyvärr.. men massa hela och fina och varma våtdräkter för höstens och vinterns surf.. bland annat.. Öppet i helgen.. tror jag.. :rolleyes: DS.

0708-266620

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing After Surf = Party i Gbg Friday night!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.