Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Afterworksurf fredag Läjet!
-
Afterworksurf fredag Läjet!
Publicerad av surfmc på 20 september, 2007 vid 18:13Fredag eftermiddag-kvällning, någon som ska med? Är där från runt 15.30……Läjet eller Apel?
haze svarade 17 år, 5 månader sedan 11 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
Äh, där är det ju bara byigt och kiten blir så jäkla sandig. Dyngan går att undvika, men det gör inte sanden. Nu när kiosken har stängt finns det hela noll anledningar att vara där. Join the other side Haze!
-
Kiosken var öppen idag… Byigt är fostrande 😉 Och sanden hoppar jag över. Sen så är det skönt att byta om på toan. Varför var ni hos oss igår för då? 😉
-
Jag kände mig lite social och det fanns ingen på Dung Beach att snacka med =)
-
Hahahahahahaha där ser man. Sjukt gott med en pizza idag efter två tre timmars pass… Jobba? Vad är det?
-
fan vissa har de bra!!
tänkte köra en kort session i askim imorgon, men hur blir det med vinden egentligen, dmi verkar ju lite tveksam medan windguru är mer lovande -
Den som lever får se. Eller den som är i Läjet får se. Kanske dags att rasta 14 kvm. Får ta och hämta den hos Fahlens imorgon…
-
Säkra källor låter hälsa att det blir 12:an och vågbrädan.
-
Ligger iofs lite i det. Gick in idag när man var tvungen att ta den ;9
-
@sourra 416735 wrote:
Jag kände mig lite social och det fanns ingen på Dung Beach att snacka med =)
Vi kommer. Var nere och kryssade mellan högarna idag. Mysigt när det regnar oxå.
-
imorgon är det den bruna stranden som gäller! E där 1600.
Logga in för att svara.