Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Agger Danmark

• Agger Danmark

Publicerad av anonym-anvandare på 17 april, 2003 vid 07:42

Jag söker lite allmän info om Agger beläget nån mil söder om klitmöller. Har sett bilder och film därifrån som slår det mesta,jaws-vågor i kombination med sidvind….

????

carl

surferic svarade 21 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • mag

Medlem
    17 april, 2003 vid 09:08

Bra ställe kring sydlig vind. Kan dock bara rekommenderas till dig som är riktigt van vid stora vågor, strömt och byig vind. Shorebreaket slår det mesta! Och när du kommer ut kan vågorna slå dig och utrustningen sönder och samman. Har du råd med nya prylar så testa.
    /Magnus

• endy

Medlem
    17 april, 2003 vid 09:12

Låter som ett kanonställe wink.gif
    Nej men allvarligt, finns det nån bra spotcheck? jag har hittat nån på nån dansk sida med all spots över hela dk.
    Man får köpa ett trash sgel och köra järnet tongue.gif

• surferic

Medlem
    21 april, 2003 vid 11:44

Kan bara hålla med Mag, Agger kan verkligen vara brutalt. Stort shorebreak, strömt och byig vind inne vid land. Men när allt klaffar så är stället världsklass! Ett av de bästa spotsen jag kört, Sideoff, masthögt+ och endast FYRA pers på vattnet.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Agger Danmark

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.