Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Aggressiv bottensväng, knät i vattnet!?

• adde

Medlem
    16 oktober, 2006 vid 08:41

Mkt bra teoritiserande Ola!

Kommer du över i helgen? Ser ju ut att bli hyggligt, hoppas man kan omsätta lite teori till praktik!

• ola-h

Medlem
    16 oktober, 2006 vid 08:49

Om det ser bra ut kommer jag kanske ned, men jag är sugen på Torö också. Dock är min fru bortrest två veckor och jag är ensam med båda barnen. Men det finns ju mostrar, mormor, morfar, farmor, farfar etc så en liten dagstripp borde gå att klämma in. Måste till Landvetter och hämta lite nya brädor i alla fall.

Om sanningen skall fram hoppas jag dock snarare på fin sidvind än onshore, men det finns ju teknik att fila på även där…

• basse

Medlem
    16 oktober, 2006 vid 09:47

DK någon!?? 🙂

• adde

Medlem
    16 oktober, 2006 vid 10:06

Ser det bra ut för mer än en dag så är jag på, kollade med Martin E och han var också sugen

• lars_k

Medlem
    16 oktober, 2006 vid 10:16
    Basse wrote:
    DK någon!?? 🙂

Jag är alltid på! Progn ser “hyfsad” ut lör-sön-mån. 😎

• basse

Medlem
    16 oktober, 2006 vid 11:03

Vi får väl synka detta på Torsdag/Fredag då!

• ola_p

Medlem
    16 oktober, 2006 vid 11:15

Det där såg ju trevligt ut… man kanske skulle förhandla till sig en ledig måndag…

• lars_k

Medlem
    16 oktober, 2006 vid 11:25
    Basse wrote:
    Vi får väl synka detta på Torsdag/Fredag då!

Jepp, hoppas det håller nu bara!

• mag

Medlem
    16 oktober, 2006 vid 13:44

Tyvärr kan jag inte hänga på er!
    Måste åka till Wales och cykla mtb 😉 Men det kanske är tack vare mig som ni får vind (även) denna gång.

Ride on!

/Magnus

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Aggressiv bottensväng, knät i vattnet!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.