• Publicerad av anonym-anvandare på 21 mars, 2001 vid 08:10

Har funderingar på att skaffa en AHD 255 bräda från 97(eller om det var 96?). Kan det vara en bra bräda att satsa på? Jag väger ca 70 och tänkte segla 5.5 och neråt på den. Tänkte ha den som enda vågbräda och att ha på plattvatten när den blåser på. Vad är ett bra pris om den nästan är i nyskick?

anonym-anvandare svarade 23 år, 12 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • robert-karlsson

Medlem
    21 mars, 2001 vid 11:46

Jag har en sån bräda, fast jag tror det är en -98, och jag kör 5,7 som störst. Jag köpte den förra året för 5000:- Jag har den som enda vågbräda och tycker det funkar bra.

• anonym-anvandare

Medlem
    21 mars, 2001 vid 17:55

Jag körde på en 96:a sådan i två år sålde den förra hösten den var MKT bra snabb,styv bra svänga med tog grym höjd (för att vara en vågis) det enda jag har att invända mot den är att den inte vara riktigt lika loose på vågen som den power wave 253 AHD som jag kör på nu, den nya tar i och för sig inte riktigt lika bra höjd. Jag fick 3000 för min men den var inte riktigt nyskick. Jag kan rekommendera den starkt väger själv drygt 70 kilo och körde från 5,3 och neråt 5,5 skall inte vara några problem bara du har 23-24 fena och sedan en 20-21 fena för segel under 5.0 är det något mer du undrar?
    AHD rules!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.