Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing AHD Attitude wave 55, någon som testat?

Taggad: ,

• basse

Medlem
    3 februari, 2004 vid 13:57

Lördag kan bli något…. men vi får se på fredag….

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    3 februari, 2004 vid 14:00

Basselito raist from the dead..vart har du hållt hus!? wink.gif

varken sett dej på vattnet eller här inne ju..hehe

Men jag e lätt påcool.gif
    Skicka ett sms innan du sladdar iväg.

• the_novice

Medlem
    3 februari, 2004 vid 18:15

Okej, nu har jag scannat lite bifogar bild 1 (3)

• the_novice

Medlem
    3 februari, 2004 vid 18:20

och nr 2 (3) (hmm, knappt läsbar kanske men filerna får ju inte vara så stora…)

• the_novice

Medlem
    3 februari, 2004 vid 18:22

och så nr 3 (3)

• lars_k

Medlem
    3 februari, 2004 vid 18:32

Tackar!!! Riktigt schysst! Ska visa dem för en grodätande kollega på jobbet och få en översättning. Förresten, bild nr 2 är lite svårläst…Kan du maila en mer högupplöst kanske? onshore53@hotmail.com
    Verkar vara riktigt radikal bräda. Kan bli hur kul som helst…. 😛

• lars_k

Medlem
    3 februari, 2004 vid 18:35

Nä behövs inte…Jag sparade den och öppnade den i ett annat program. Är ju fullt läsbar! smile.gif

• oscar

Medlem
    4 februari, 2004 vid 07:56

KLicka på “bifogad” så öppnas bilden i ett nytt fönster och i större format. Detta funkar på de flesta blider i forumet..känns lite som jag hittat en hemlig port i “super mario bros”…

• anonym-anvandare

Medlem
    4 februari, 2004 vid 08:25

Spårar ur lite här kanske, men va 17…

Har herrn kollat Angulos 04´or, AmiGu?
    Dem är något helt annat, lovar.
    Josh körde dem på Sylt men med gammal graphics.

Check´em out dude.

• lars_k

Medlem
    4 februari, 2004 vid 09:44

Jo. Klart att jag kollat på dem. Säkert mkt bra brädor. Men jag drar mej för att köpa årets brädor som tappar 50% bara man skruvar i stropparna. De pengarna kan jag ha roligare för, t.ex. lägga i resbudgeten för nästa vinter =)
    Snorbilliga fulsegel från Gun, fulbrädor från keppler och fulhandskar från Biltema är min strategi. Max surf för pengarna alltså. Jag har inget emot att ligga ett år efter, varför inte köpa en AmiGu eller EVO 04 nästa år istället.
    Nu får jag testa kort och brett för en billig peng. =)

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing AHD Attitude wave 55, någon som testat?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.