Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › AHD Attitude wave 55, någon som testat?
-
AHD Attitude wave 55, någon som testat?
lars_k svarade 20 år, 10 månader sedan 7 Medlemmar · 25 Svar
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst3 februari, 2004 vid 14:00Basselito raist from the dead..vart har du hållt hus!?
varken sett dej på vattnet eller här inne ju..hehe
Men jag e lätt på
Skicka ett sms innan du sladdar iväg. -
och nr 2 (3) (hmm, knappt läsbar kanske men filerna får ju inte vara så stora…)
-
Tackar!!! Riktigt schysst! Ska visa dem för en grodätande kollega på jobbet och få en översättning. Förresten, bild nr 2 är lite svårläst…Kan du maila en mer högupplöst kanske? onshore53@hotmail.com
Verkar vara riktigt radikal bräda. Kan bli hur kul som helst…. 😛 -
Nä behövs inte…Jag sparade den och öppnade den i ett annat program. Är ju fullt läsbar!
-
KLicka på “bifogad” så öppnas bilden i ett nytt fönster och i större format. Detta funkar på de flesta blider i forumet..känns lite som jag hittat en hemlig port i “super mario bros”…
-
Spårar ur lite här kanske, men va 17…
Har herrn kollat Angulos 04´or, AmiGu?
Dem är något helt annat, lovar.
Josh körde dem på Sylt men med gammal graphics.Check´em out dude.
-
Jo. Klart att jag kollat på dem. Säkert mkt bra brädor. Men jag drar mej för att köpa årets brädor som tappar 50% bara man skruvar i stropparna. De pengarna kan jag ha roligare för, t.ex. lägga i resbudgeten för nästa vinter =)
Snorbilliga fulsegel från Gun, fulbrädor från keppler och fulhandskar från Biltema är min strategi. Max surf för pengarna alltså. Jag har inget emot att ligga ett år efter, varför inte köpa en AmiGu eller EVO 04 nästa år istället.
Nu får jag testa kort och brett för en billig peng. =)
Logga in för att svara.