-
AHD D 72
Någon som tävlat med AHD Diamond 72? Isåfall, har ni några fentips? Duger standardfenan, den verkar lite väl “mjuk”. Min vikt 89kg och segel 8.1 och 9.0 till att börja med iallafall.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › AHD D 72
Någon som tävlat med AHD Diamond 72? Isåfall, har ni några fentips? Duger standardfenan, den verkar lite väl “mjuk”. Min vikt 89kg och segel 8.1 och 9.0 till att börja med iallafall.
Ingen vad jag vet har seglat på den i Svenska Cupen -99. Till 9.0 får du nog ha 52-54cm.
Verkar inte diamond race 78 vara en shysstare bräda..
Jo, men jag kom över en ny 99a billigt så jag tänkte testa med den eftersom jag inte tävlat förrut. Känns ju lite töntigt att dyka upp med nyaste bredaste prylarna i amatörklassen och iallafall komma sist!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › AHD D 72
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.