Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing AHD maxride 64,5

Taggad: ,

• oscar

Medlem
    17 juni, 2003 vid 09:11

Jag har seglat lite med den och tycker den känns betydligt mindre än vad måtten säger. DRT gör ju att den yta som är mot vattnet är som en mindre slalombräda. När du sedan lägger den på kant greppar den övre railen och du får en himla skön sväng. Som lättvindsvågis kan den funka bra men med bra tryck i 5.0 i vågor så är nog en ren vågis att föredra. Men ska du bara ha en bräda är den nog perfekt.

• anonym-anvandare

Medlem
    17 juni, 2003 vid 09:21

Mors Oscar, låter bra…:-)
    men vad tänker du på här “Jag har seglat lite med den och tycker den känns betydligt mindre än vad måtten säger”, bredden eller?
    tack ska du ha!
    mats

• oscar

Medlem
    17 juni, 2003 vid 09:37

Ja den planande bredden är ju 5-6 cm mindre än den verkliga. Därför känns den ite så bred och paddig när du seglar.

• racso

Medlem
    22 juni, 2003 vid 12:10

Tjena
    Har en 60:a och den är på 92 liter men håller med om att den känns mycket mindre. Men å andra sidan är den guld när det handlar om kontroll tack vare DRT:n
    Men en kompis har 64,5:an och han är helnöjd, jag har provat den och jag tycker den var störtskön även om den kanske är lite i största laget som freestylebräda, men allt beror ju på vad du ska ha den till…

Aloha/Oscar

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing AHD maxride 64,5

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.