Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › AHD tillbaka i Sverige
-
Kul med fler märken i Sverige. Angående grafiken så är flera av dem (kanske alla jag vet inte men definitivt de där urballa) gjorda av Glenn som annars är en av nyckelpersonerna på Hotsailsmaui. Dessutom målar han rätt mycket, dvs konst. URSKÖN snubbe med grym feel både i riktigt höga bakåtar och i grafisk design. /JB
Hoppla, såg att Ola var snabbare – sorry! /JB
-
Snubbe som designar både brädor och segel…. nice 🙂
Rätt radikal förändring att börja med Glenn design efter de smurfblå utan en linje i sikte. -
@Bicless 503411 wrote:
Jag är lite extra glad eftersom den bräda jag har mest nostalgi känslor till efter mina 22 år på vattnet är just min gamla AHD free Diamond från 2001.
Jag har inte så mycket att jämföra med, men jag tycker min ahd Free Race från 99 är skönare än min nya JP xcite. Och lättare. Och ofantligt mycket stryktåligare. Satans JPn går itu varje gång känns det som. AHDn bara går och går. Mitt kära lok. Hoppas deras teknologi är lika tålig idag.
-
Har precis skaffat Drops å så kommer Mattias och suktar med med AHD.
Drops cw 91 är dock nice. Fungerade bra på Gotland i helgen.
Jag får svänga förbi och klämma lite! -
@foobar 503789 wrote:
ahd Free Race från 99…AHDn bara går och går. Mitt kära lok. Hoppas deras teknologi är lika tålig idag.
Här är min Free Ride 275 från 95. Jag fick använda den i helgen med 5,0. Grymt kul! 🙂
Tillverkad i Schweiz… 😉
Frid,
/Richard
-
Vad roligt med AHD! Blir ju genast lite sugen på en ny vågis:)
-
Var grymt nöjd med min MaxxRide så när det blev till att byta blev det en AHD Freestyle igen. riktigt fina plankor tycker jag 🙂 och nu menar jag inte bara grafiken. /M
-
Vi kör premiärrabatt 1000:- på surfspot priserna om det är någon som vill ha en redan i höst 🙂
-
De finns också tillgängliga. Kommer dock inte i första leveransen.
Sealion har REK pris 13490:-
Seal har REK pris 15490:-Vi hoppas kunna ligga ca 20% under dessa priser. Dessutom premiärrabatten då….
-
Gott att ni kommer ta in AHD, något man sista åren. Själv har man gått och suktat efter en beggad AHD från 2001-2002, klassiskt fina tradvågisar. Med nya grafik som jag enligt Ola o Jesper förstår har Hot Sails Maui anor så är det klart att det här blir intressant. Se nu till att ta in linjen för vågsegling och inte bara större prylar!
-
Nu kan man även provsegla AHD 1 månad hemma om man vill. Så man kan konstatera hur sköna de är 🙂
Läs mer under http://www.surfspot.seMvh
Bicless
Logga in för att svara.