Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ahh fy fän va ruskigt göoooo den dagen är/var!!!!
-
ahh fy fän va ruskigt göoooo den dagen är/var!!!!
JOHN_J_RAMBO svarade 20 år, 10 månader sedan 7 Medlemmar · 19 Svar
-
Fett med God Jul det blev för er Rambo. Hoppas det blir lika bra nästa helg.. då är jag hemma igen!!
-Basse
-
Så nu har jag vaknat upp från allt julstökande….
Det såg ju riktigt grymt ut på bilderna, ni har helt klart fått en ruskigt bra julklapp iallafall. Mycket besviken att jag inte kunde åka med kan ja ju lova!Så när blir nästa dag, ska ni ut idag, var ni ute igår?
Lördag ser ju bra ut ju, måndag med. Är på som fan att sticka ut nån dag så medela er om ni ska ut. -
JOHN_J_RAMBO
Gäst26 december, 2003 vid 15:42Japp vi var ute igår..Körde till en början underriggad 5.3 i lejet..Senare frammåt halv 2 eller så, kom det lite go vind trots allt..men endå inte lika nöjd med trycket i seglet..Fast ett o annat skutt blev det allt
Och idag har man vilat o ordagrant sovit hela dagen..slocknade vid 10 tiden igår, vakna vid 3 tiden..hehe
O idag e man trött som fan, min kropp e inte byggd för dessa “hårda” svenska förhållandena..
Vet inte igentligen om det kommer gå så bra att surfa imorgon..ser ut att bjuda till rejält
But i give it a try
Hoppas du hakar på!!!
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst26 december, 2003 vid 15:46Precis..lite nyårs surf hade inte vart fel..Klämma av en raket eller 2..hehe
Va gör du nu då Herr.Martin,ett tag sedan man såg dig, skall du inte ta och haka på imorgon(lördag, eller har du gett upp för iår?
det kommer bli grymt som fäääään..Tänkte trycka på min DakineContour Stroppar från tigan på Naishen ikväll, tror den brädan sitter som jutet imorgon.
Logga in för att svara.