Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Air Born importerar JN Kites!
-
Go’kväll!
Alltid lika intressant att kolla reaktionerna hos alla med “specialintressen” i Steffos kite-värld…
Brukar normalt inte kommentera, men; tror kanske det är dags för den allsmäktige “Sågaren” att bryta sedvanliga trenden med att dissa andra kitemärken & koncentrera sig på att promota sitt eget då ett helt gäng nu konverterat till “fula” JN kiter istället!
Jag tror personligen inte alls på att snacka skit om andra då det oftast säger mycket mer om den som uttalar sig…Ang. Wild Thing släpps en helt ny 05/06 i augusti och vi tar inte hem några 04/05 modeller.
Slutligen kan jag nämna att det är ett FAKTUM att väldigt många tror på JN Prima Donna kiten eftersom vi nu sålt mer kiter än vi kunnat drömma om (Utan att folk ens har sett dom–iofs kraftigt rabatterat!!!) och det är bara att hoppas att den infriar förväntningarna! Lev. imorgon
(Har haft en del strul med mail då spamfiltret plockar bort alla utan reverse DNS, så har jag missat att svara någon så maila igen eller ring då absolut deadline är nu på måndag!)
/Jonas
http://www.airborn.se -
Kan inte annat än hålla med och hoppas folk inte “går på” allt skitsnack här på steffo. För att förtydliga menar jag i första hand Rambo/Hugo Ljungberg som så vitt jag förstått har EH agenturen för scandinavien? Har själv provat en EH en gång o har inget negativt att säga om den även om en gång e alldeles för lite för att få en bra uppfattning.
Vi som hängt med ett tag på steffo har fått höra Hugo gnälla på diverse kites förutom de han själv kör på eller för. Jag tycker att det är helt ok att Hugo gnäller på div märken som privatperson MEN eftersom han kränger EH så är det grymmt dålig stil att hacka på andra märken. En eloge till Falle, Jonas, Michel, Nic, Kaj och alla andra kitekrängare som INTE försöker sälja mer genom att snacka ner andra märken.
Personligen skulle jag kunna köpa EH likväl som vilket annat märke som helst om det inte vore för den tråkiga marknadsföringen.-Nej jag säljer inte kites och kommer nog aldrig att göra.
-
Jag såg en hel del JN kites i VZ under min två-veckors visit nu i Mars. Såg bland annat Kristin Böse vinna både freestyle, best trick och hang time i Valida Nacional (eller hur det nu stavas) och kitesen såg helt OK ut. Nästan lika bra som Slingshots
/Freddan
-
Svar till:
Hon kör alltså JN hon där Böse…
[/ QUOTE ]
wild thing eller primadonna?
-
Många av de som ännu inte fått leverans som undrar om bomlängd och andra spec på kiterna. Har hunnit få ut en del info om PRIMA DONNA på siten (http://www.airborn.se) men bifogar länkar till PDF-blad med lite’ mer detaljer…
PDF1-PRIMA_DONNA
PDF2-PRIMA_DONNA/Jonas
Logga in för att svara.