Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Aj, detta kunde ha gjort rikigt ont.

• psychonauten

Medlem
    3 november, 2006 vid 08:50

Jag satt å vilade i en stol med kiten uppe, och skulle tvista upp frontlinorna.
    Så jag krokade ur å kom i samma stund på att jag har för fan ingen depower alls dragen knappt. Efter en luftfärd på 4-5 meter fann jag mig planande på magen ute i vattnet och lyckades med nöd och näppe kroka i igen efter några skräckfyllda sekunder. Tur att det blåste sideshore den dagen.

Tips.. Kolla depowern innan ni krokar ur eran bow på land 😉

• ollefax

Medlem
    3 november, 2006 vid 09:56
    lina wrote:
    jag kopplade linorna fel som nybörjare i hård vind i WA, kiten svängde höger när jag drog vänster… eftersom det var tomt på stranden försökte jag först styra kiten men gav snabbt upp o letade efter releashen, men eftersom jag släpades i sanden var den nästan i brösthöjd o där var jag inte van att ha den, tog en stund att lösa ut…. men som sagt, hade fotbollsplaner med bara sand o inga männsikor runt mig när det hände, därför försökte jag inte lösa ut direkt.
    Vad gjorde då min kompis? FILMADE…… 😉

Släng upp den här då!

Förgyll alla steffo surfandes gråa dag på kontoret! finns inget roligare att se än andras misslyckanden!

• mobbe

Medlem
    3 november, 2006 vid 23:28

AAAAAjjjjjjjj Känns ju inte helt okej detta

• r3wefew

Medlem
    4 november, 2006 vid 03:54
    gh0st wrote:
    Hehehe, ja Tophat är ju en frekvent besökare på vårt forum i form av just det klippet =)
    Förresten, är det nån som vet vem som sjunger. Stenhårt med en tjej som gör en cover på NWA’s Straigh outta Compton =)

jupp hittade låten på http://ninagordon.com/media under covers … hehe sjukt go.. 😀

• henkish

Medlem
    4 november, 2006 vid 08:31

en gång så kopplade jag linorna efter en jumbojet, jävlar vad jag loftade!
    Tyvärr ingen film på det.

• brickan

Medlem
    5 november, 2006 vid 11:14

Hörde att en kille från Lindköping blev loftad i typ 5 sm 10m upp i luften på en fotbollsplan in i en lycktstolpe och blev medvetslös och rädadd av en tant i rullator.
    Men som tur var köpte han en V19 så han har inte det problemet längre.

• gh0st

Medlem
    6 november, 2006 vid 08:18
    r3wefew wrote:
    gh0st wrote:
    Hehehe, ja Tophat är ju en frekvent besökare på vårt forum i form av just det klippet =)
    Förresten, är det nån som vet vem som sjunger. Stenhårt med en tjej som gör en cover på NWA’s Straigh outta Compton =)

jupp hittade låten på http://ninagordon.com/media under covers … hehe sjukt go.. 😀

Schysst, tackar!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Aj, detta kunde ha gjort rikigt ont.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.