Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › AJAJAJAJ … Vad klantigt (Maui resenärer sökes)
-
Sluta larva dej o va så gniden nu igen Frippe! Lämna ditt härke till planka hemma o så tjackar du en fin Quattro custom på plats istället!
-
Oregistrerade
Gäst15 februari, 2006 vid 13:58surfslusken wrote:Sluta larva dej o va så gniden nu igen Frippe! Lämna ditt härke till planka hemma o så tjackar du en fin Quattro custom på plats istället!Har du kommit på den här ideen helt själv… Det verkar som mina skattepengar (läs dina CSN pengar) har varit väl spenderade…….
Hur hade du tänkt att jag skulle få hem brädan.. Samma plan på tillbakavägen…
Och… Vad är det för fel på min Beast 76Liter ….
Ta nu och kamma dig och se till att komma ut på vattnet….
-
De eviga kommentarerna om surfbagage….
Jag kan saga av erfarenhet att Landvetter e saellan ngot problem laengre. Bar bort braedan till ”Udda bagage” o checka in som vanligt o saeg att du har en braeda oxa o be om extra tag. Detta har funkat de senaste gangerna for mig. Hem fran Honolulu har jag heller inte haft problem, men hort att Maui kan vara klurigt ibland.En riktig rysare jag horde nyligen var fran varan egen Frida W som kom hem fran WA nyligen o da ville de ha 25,000 spann for hennes grejer…inte helt kul antar jag.
Jag aker till Maui i April o kommer hyra, men jag e o andra sidan bara daer i 10 dagar. Jag raeknar med kanske $35/dag for ett kitt, da blir det $350 for 10 dagar om det blaser varje dag. Det skulle motsvara $175 i avgift per vaeg for surfutrustning….i princip vad jag ficjk betala hem fran Vancouver i sommras….men slapp da naer jag akte tillbaka till Canada, sa total kostnad $175. Men jag hade vael iof kunnat aka pa en kostnad pa Landvetter oxa, tror det da hade kostat ca 1000-1500SEK. Sa har man tur sa kan man slippa helt har man otur kan det kosta upp mot $350 t/r, men sa slipper man ju konka pa skiten..
ha sa kul pa Maui.
Jag laengtar som tusan…..
Om ngn anna skall dit i April sa kolla in min trad pa konfen…
/Fredrik
Logga in för att svara.