Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Åk inte bland badande!!
-
Åk inte bland badande!!
Publicerad av egget_ på 8 augusti, 2007 vid 19:14Var en sväng på Parkvägen igår……inte helt smart att vissa åker in bland de som badar.
Jag vill jättegärna ha de spots vi har att åka på kvar lite till!!
Med tanke på rabida fugelskåders som skriver ner våra superörnar och andra nere på näset så är det nog bäst vi passar oss lite./Egg
ristarpen svarade 17 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Man kan inte säga detta nog många gånger!
Bra att nån tar upp det, även om det gjorts förut!
//Pär
-
Ja fan, håll er borta från badare. Stryk är det som gäller annars.
-
@Krillan82 404238 wrote:
Bada inte bland Kitare
Håller med det är farligt och oansvarigt och fortsätter det så här kommer de förmodligen förbjuda badning där nere!
-
Det är ju inte så lätt för oss inte är så bra ännu och för er som ramlar ibland om man inte får bada. Då måsta man både starta och och cracha på land…
-
de ska inte va så lätt. surfar man så surfar man. ligger man i vattnet så är man på fel ställe. så enkelt är det.
-
@AKA_KALLE 404261 wrote:
Håller med det är farligt och oansvarigt och fortsätter det så här kommer de förmodligen förbjuda badning där nere!
helt rätt. skulle aldrig få för mig att gå ut i vattnet med min dotter om där var nån som surfade. Så reglen måste ju vara bada inte bland kitare.
-
@AKA_KALLE 404261 wrote:
Du är min förebild
Logga in för att svara.