Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Åk inte till Näsby P.

• Åk inte till Näsby P.

Publicerad av svenne på 12 maj, 2008 vid 10:24

Det är alldeles för mycket västligt, mer än prognosen som sa N-NO. Vid Näsby var den snarare NNV, och byigt utav bara helvete. Dvs nästan frånlandsvind vid badet och omöjligt att ta sig in igen.
    Det såg bättre ut längre norrut så testa uppe vid marinan om man nu prompt vill surfa Nordbajs i Tokholm.

Jag var toköverrigad i byarna med 6.2, guppa, toköveriggad, guppa, tok…

markan svarade 16 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • jocla

Medlem
    12 maj, 2008 vid 18:44

Var det dig jag såg komma insimmande vid 11 tiden?

Jag sökte mig i alla fall uppåt marinan men hittade inget ställe där jag kunde ta mig ut utan att inneha ett simborgarmärke. Så det fick bli görväln istället, byigt där med, med bitvis guppande men bitvis riktigt bra, en bra dag helt enkelt.

• schnitzler

Medlem
    12 maj, 2008 vid 19:45

Jag, alex(markan), hans bror och pappa var ute vid näsby park från kl 15 till 19. Var hur bra som helst, vi klev i vid kråkudden. Lite byigt men annars jämna och fina vindar. Körde med 6,4 och 6,9.
    I helhet en perfekt dag förutom att bommen pajja

• markan

Medlem
    12 maj, 2008 vid 21:28

@schnitzler 465000 wrote:

Jag, alex(markan), hans bror och pappa var ute vid näsby park från kl 15 till 19. Var hur bra som helst, vi klev i vid kråkudden. Lite byigt men annars jämna och fina vindar. Körde med 6,4 och 6,9.
    I helhet en perfekt dag förutom att bommen pajja

lite trött nu va?;)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Åk inte till Näsby P.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.